کد خبر: ۲۱۵۵۸
زمان انتشار: ۱۷:۴۳     ۰۶ مهر ۱۳۹۰
مجلس امروز 17 رای گیری در جریان بررسی طرح نظارت بر مجلس انجام داد که در مجموع 766 نماینده اصلا در رای‌گیری امروز پارلمان شرکت نکردند و حدود 100 نماینده نیز در جلسه علنی امروز مجلس حضور نداشتند.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (چهاشنبه) 6 ماده باقی مانده از طرح نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان را مورد بحث و بررسی قرار داده و به تصویب رساندند.

در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی این 6 ماده 10 پیشنهاد مورد بررسی قرار گرفت که یکی از این پیشنهادات به تصویب وکلای ملت رسید.

در جریان بررسی اصل مواد و پیشنهادات مختلف، در طرح نظارت در مجلس 13 بار از نمایندگان رای گیری شد که در این رای‌گیری‌ها 71، 70، 90، 41، 47، 47، 47، 76، 69 ، 47، 52، 54، و 55 نماینده اصلا در رای گیری‌ها شرکت نکردند که بر این اساس در مجموع 766 نماینده اصلا رای ندادند و به طور میانگین 59 نماینده در رای گیری‌ها حضور نداشتند.

مجلس 285 نماینده دارد که عدد تعداد نمایندگان حاضر در جلسه علنی امروز پارلمان از 198 تجاوز نکرد. بنابراین حدود 100 نماینده در صحن علنی امروز اصلا حضور نداشتند.

مجلس امروز همچنین یک رای‌گیری درباره یک فوریت طرح مجوز دریافت حق الارض از شرکت‌های خدماتی، تاسیساتی توسط شهرداری‌ها داشت که در این رای گیری‌ها هم 57 نماینده حضور نداشتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۵ - ۰۶ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
چیز عجیبی نیست. حالا باید از حقوق همشون یک ماه کسر کنند..... وای چه مجازات سنگینی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها