کد خبر: ۲۱۵۶۴۲
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
مديرعامل باشگاه صباي قم گفت که حدود 40 درصد قرار داد بازيکنان صبا باقي‌مانده است.
محمدرضا کشوري‌فرد در مورد پايان کار صبا در ليگ سيزدهم با تساوي برابر سايپا اظهار داشت: ديداري که ديروز انجام داديم مسابقه‌اي بود که روي سرنوشت تاثيري نداشت و تنها اگر مي‌برديم هشتم، مساوي نهم و اگر شکست مي‌خورديم در همان رده دهم باقي‌ مي‌مانديم. با وضعيتي که داشتيم توانستيم رتبه تک رقمي بگيريم. با وضعيت مالي خوبي که نداشتيم به هر نحوي که بود توانستيم ليگ را با اين رتبه به پايان برسانيم.

به نقل از تسنيم، مديرعامل باشگاه صبا با اشاره به حضور استاندار قم در اردوي پيش از بازي با سايپا در مورد سرانجام وضعيت مالي اين باشگاه عنوان کرد: استاندار قم در اردو قول مساعدت دادند و گفتند که امسال وضعيت صبا بهتر از سال گذشته خواهد بود و اسپانسرهاي بيشتري گرفته مي‌شود تا در مورد هزينه‌ها دستمان بازتر باشد.

وي در مورد پرداخت قرار داد فصل جاري گفت: بخشي از قراردادها پرداخت شده و تقريبا 30 تا 40 درصد از مبلغ قرارداد بازيکنان باقي‌مانده است.

کشوري‌فرد در مورد اينکه آيا قرار است استان قم به صورت جدي در سال آينده تيم‌داري کند يا خير تصريح کرد: قرار است که تيم‌داري کرده و تيم به استان انتقال پيدا کند. اميدوارم مسئولان استان هم کمک کنند تا بتوانيم تيم را به قم انتقال بدهيم.

مدت‌ها است که قرار است صبا به صورت کامل به قم انتقال پيدا کند اما هنوز اين اتفاق نيفتاده، مديرعامل صبا در مورد دليل اين اتفاق گفت: دليلش اين است که ما در قم زمين مناسب نداشتيم. قرار بود زمين هلال احمر را آماده شود که فصل گذشته اين اتفاق نيفتاد اما براي فصل آينده اين زمين آماده شده است.

مديرعامل صبا در مورد برگزاري ليگ سيزدهم تاکيد کرد: به تاج خسته نباشيد مي‌گويم. ليگ امسال به نحو احسن برگزار شد. کم و کاستي‌هايي وجود داشت اما در مجموع راضي‌کننده بود. به هر حال در خلال ليگ تعطيلاتي وجود داشت که به دليل بازي‌هاي ليگ قهرمانان و تيم ملي بود اما در اين زمينه سازمان ليگ هم نمي‌توانست کاري انجام دهد. بايد با هم تعامل مي‌کرديم.

وي اضافه کرد: روز پاياني ليگ سيزدهم هم به نحو احسن برگزار شد و بايد تبريک بگويم به مديرعامل فولاد و حسين فرکي که از مربيان با اخلاق و متخصص فوتبالمان است.

کشوري‌فرد در مورد اينکه فصل آينده مديرعامل صبا خواهد بود يا خير گفت: هنوز هيئت مديره باشگاه تشکيل نشده است. اين هفته يا هفته آينده جلسه هيئت مديره بايد تشکيل شود و اگر براي من حکم زدند انجام وظيفه مي‌کنم.

مديرعامل باشگاه صبا در مورد اينکه آيا خودش مايل به ماندن است گفت: به هر حال کار سخت را که فصل گذشته بود گذرانديم.

وي در مورد سرمربي فصل آينده صبا اظهار داشت: مرفاوي در اين فصل زحمت زيادي براي تيم ما کشيد و البته بايد از مايلي‌کهن هم تشکر کنم او هم زحمت کشيد. مرفاوي در ادامه فصل را به سرانجام خوبي رساند. در واقع ادامه کارِ مايلي‌کهن را به نحو احسن ادامه داد.

کشوري‌فرد درمورد اينکه آيا با مرفاوي براي ماندن صحبت کرده است يا خير گفت: نمي‌توانم بگويم که صحبت کرديم يا خير اما نظرمان روي مرفاوي است.

تيم صبا ليگ دوازدهم را به مرفاوي به پايان برده بود اما ليگ سيزدهم را با مايلي‌کهن آغاز کرد و در ادامه دوباره مرفاوي به اين تيم بازگشت. کشوري‌فرد در پاسخ به اين سئوال که اگر مرفاوي خوب بود چرا به جاي او از مايلي کهن استفاده کردند اظهار داشت: قرار بود تيم به قم انتقال پيدا کند و به همين دليل در هيئت مديره به اين نتيجه رسيديم که اگر در اين شرايط مايلي‌کهن بيايد بهتر نتيجه مي ‌گيريم اما از نظر اخلاقي و فني هر دو مربي خوب هستند. مايلي‌کهن هم که استاد اخلاق است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها