کد خبر: ۲۱۵۸۳۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
سرمربی رئال عنوان داشت که از شکست بارسا متعجب شده است و البته اذعان داشت که بارسا هنوز شانس قهرمانی دارد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، کارلو آنجلوتی که دو هفته پیش قهرمانی لالیگا را دور از دسترس می دید حالا با شکست بارسا چشم به لغزش اتلتیکو دارد و امیدوارانه از قهرمانی در لالیگا صحبت می کند.

 

آنچلوتی پس از بازی با آلمریا گفت: «بارسا هنوز می تواند لالیگا را ببرد چرا که سورپرایز های زیادی وجود دارند. تا پایان خواهند جنگید اما این چیزی برای بازی چهارشنبه عوض نمی کند. از شکستشان تعجب کردم چرا که کیفیت بیشتری نسبت به گرانادا داشتند. حالا بازی های زیادی باقی مانده اند که همه خطرناک هستند.»

 

وی در خصوص کسب سه امتیاز حساس این بازی گفت: «بازی خوبی داشتیم. فوتبال خوبی بود. هدفمان پیروزی است چرا که چیز زیادی نمانده است. باید برنده باشیم و بعدش ببینیم چه می شود. این یک لالیگا خیلی خطرناک است چرا که همه بازی ها مشکل هستند.»

 

آنچلوتی به مصدومیت راموس نیز اشاره کرد: «فکر می کنم می تواند چهارشنبه بازی کند. از ناحیه کمر مشکل داشت اما در روزهای آتی حل می شود.»

 

سرمربی رئال از بازی حساس در فینا کوپا مقابل بارسا هم گفت: «به مصدومانی که می توانند چهارشنبه بازی کنند، فکر نمی کنیم چرا که اطمینانی نداریم. ژابی بر می گردد چرا که مصدوم بود. کریستیانو در حال درمان است و ببینیم چه می شود. مارسلو اما فکر نمی کنم که برسد.»

 

آنچلوتی در پاسخ به این سوال که چه فکری برای جایگزینی کریستیانو کرده پاسخ داد: «هیچ کس نمی تواند جایش را پر کند. باید راهکار دیگری پیدا کنیم.»

 

وی در خصوص بازی امشب دی ماریا و گلی که زد نیز گفت: «با او صحبتی نداشتم. یک پنالتی خراب کرد و همیشه حس بدی دارد. بازی خوبی مقابل دورتموند نداشت اما امشب واکنشش خوب بود و خوب عمل کرد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها