کد خبر: ۲۱۵۸۸۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
اسطوره سابق باشگاه بارسلونا به شدت از عملکرد باشگاه بارسلونا انتقاد کرد.

 

يوهان کرويف پس از ناکامي بارسلونا در ليگ قهرمانان اروپا به انتقاد از کادر فني اين تيم پرداخت. سرمربي سابق بارسلونا اظهار داشت: نمي‌توانيد مارتينو را مقصر بدانيد، او کاري را انجام مي‌دهد که مي‌تواند اما مديريت تيم وقتي اجازه اين کار را به شما ندهد، خيلي سخت مي‌شود. کسي که بايد تصميمات را در تيم بگيرد، سرمربي است اما در چهار سال اخير اين اتفاق در بارسلونا نيفتاده است و فرد ديگري تصميم‌گيرنده بوده. آنها حتي چيگرينسکي، بازيکني که گوارديولا مي‌خواست را فروختند. اين تيم بارسلوناي من نيست.

کرويف در خصوص حذف بارسلونا از رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا ادامه داد: مي‌فهمم که هواداران غمگين هستند اما عصباني نيستند. از نظر آنها پس از پيروزي مقابل رئال مسي بهترين بازيکن دنيا شد اما حالا بدترين بازيکن دنيا شده است.

وي خاطرنشان کرد: ‌اينکه بازيکنان بارسلونا انگيزه ندارند، درست نيست؛ چرا آنها بايد اشتياقشان را از دست بدهند؟ مسي بازيکن بزرگي است و ذهنيتي دارد که مي‌خواهد هميشه بازي کند و برنده شود. اتفاقي که اخيرا در بارسلونا افتاده، دردناک است.

کرويف همچنين با اشاره به دستمزد بيشتر نيمار نسبت به بسياري از بازيکنان بارسلونا با وجود سن کم خاطرنشان کرد: نيمار را مقصر نمي‌دانم. او يک قرباني است. او بايد از اشتباهاتش درس بگيرد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها