کد خبر: ۲۱۵۹۰۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
سرمربي اتلتيکو مادريد معتقد است که اين بار نوبت شاگردان او است که در لاليگا صدرنشين باشند.

 

ديگو سيمئونه تأکيد کرد که اطلاعات بيشتري درباره حمايت يوفا از بازي کورتوئيس مقابل چلسي در نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا در اختيار ندارد. وي همچنين درباره ديگو کاستا که به تمرينات بازگشته صحبت کرد و بر اهميت تک تک مسابقات بيش از هميشه تأکيد کرد.

وي اظهار داشت: ما در ليگ مبارزه مي‌کنيم و عملکرد خوبي هم داريم. لاليگا از همان ابتدا براي ما بسيار مهم بود و امشب مقابل تيمي به ميدان مي‌رويم که اهداف متفاوتي دارد. بايد تلاش زيادي بکنيم و تمرکزمان فقط بر روي بازي با ختافه باشد. ختافه اهداف زيادي دارد و مقابل تيم ما بسيار باانگيزه خواهد بود. آنها از توپ‌هاي مرده خوب استفاده مي‌کنند و بازيکنان خوبي در ميانه ميدان و نوک حمله دارند: کاسترو، پدرو لئون، لافيتا، مارسيا؛ اين تيم انتخاب‌هاي زيادي دارد.

سيمئونه گفت: چلسي حريف سختي است. آنها اخيرا در اين مسابقات قهرمان شده‌اند. مطمئنا بسياري از بازيکنان آن تيم پيشرفت کرده‌اند. اين بازي در جو فوق‌العاده‌اي برگزار خواهد شد. اين مسابقه رفت و برگشت است و يک چشم‌انداز فوتبالي بزرگ خواهد بود. کسي چيزي درباره شرايط کورتوئيس به من نگفته و من نمي‌توانم نظري بدهم.

وي ادامه داد: کاستا در تمرينات خوب به نظر مي‌رسد، صحبتي با او خواهيم داشت و درباره حضور او در مسابقه امشب تصميم مي‌گيريم. مهم‌ترين مسئله کاري است که ما امشب انجام مي‌دهيم. موفقيت ما به سخت‌کوشي و تلاشي که مقابل ختافه خواهيم داشت، بستگي دارد. اميدوارم روحيه جنگنده‌اي از بازيکنان ببينم.

سرمربي اتلتيکو مادريد خاطرنشان کرد: ليگ ادامه دارد و ما در موقعيت بسيار خوبي قرار داريم. براي اينکه اين شرايط را حفظ کنيم، بايد عالي کار کنيم. بارسلونا دلايل زيادي براي عالي بازي کردن و فراموش کردن اتفاقي که افتاده دارد. آنها در فينال کوپا‌دل‌ري بازي مي‌کنند و تا آخرين روز ليگ مبارزه خواهند کرد. بازي‌هاي کمي باقي مانده است و اين بار نوبت ما است که در صدر جدول باشيم. اين مي‌تواند انگيزه ما باشد و تيم را قوي‌تر کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها