کد خبر: ۲۱۶۰۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۰۷ مهر ۱۳۹۰
هيأت مديره بانک صادرات ايران با صدور پيامي خطاب به مشتريان، سهامداران و کارکنان اين بانک اطمينان داد که مسائل مطروحه پيرامون سوء استفاده مالي اخير در سيستم بانکي، هيچگونه تأثيري بر روند جاري عمليات بانک و تعهدات و وظايف ما نخواهد داشت.

به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران، هيأت مديره اين بانک پيامي را خطاب به مشتريان، سهامداران و کارکنان بانک صادرات ایران صادر نموده است که با توجه به اهميت آن عيناً در ذيل مي آيد:

ياران گرانقدر؛ مشتريان ارجمند، سهامداران عزيز، همکاران گرامي

بانک صادرات ايران به عنوان بزرگترين بانک خصوصي کشور و با برخورداري از حدود 60 سال سابقه خدمتگزاري به مردم شريف ميهن اسلامي مان با تکيه بر الطاف الهي و با نشاني از مردم داري و مشتري مداري بر سينه و تأکيد بر انديشه ها و تدابير شايسته و کوشش صادقانه کارکنان خويش، پوياتر از گذشته در خدمت آحاد مردم بزرگوار کشورمان خواهد بود.

همراهان ارجمند: با اتکال به خداوند سبحان، اطمينان مي دهيم که مسائل مطروحه پيرامون سوء استفاده مالي اخير در سيستم بانکي، هيچگونه تأثيري بر روند جاري عمليات بانک و تعهدات و وظايف ما در مقابل مشتريان و سهامداران محترم نخواهد داشت.

افتخار ما تحقق خواسته هاي به حق مشتريان، همراه با ارائه خدمات و محصولات نوين و متنوع بانکي مي باشد و بي تريد  بالندگي روزافزون اين بانک و فتح قله هاي رفيع خدمتگزاري جز بابرخورداري از اطمينان و اعتماد جمعي مشتريان بزرگوار به منصه ظهور نمي رسد.

اميد آنکه در سالي که از سوي مقام معظم رهبري «سال جهاد اقتصادي» نامگذاري شده است به لطف و حول قوه الهي بيش از گذشته در خدمت و کنار شما باشيم.


                                                        و من ا... التوفيق- هيأت مديره بانک صادرات ايران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مشتری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۲ - ۰۸ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
برای دادن یک وام یک میلیون تومانی 1000 بهانه دارید ولی برای دزدی واختلاس هیچ مانعی وجود ندارد فقط سر مردم را شیره میمالید.*********
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها