کد خبر: ۲۱۸۹۸
زمان انتشار: ۲۲:۵۶     ۱۰ مهر ۱۳۹۰
همزمان با چهارمین روز از دهه کرامت:
همایش بزرگ موج بیداری اسلامی در منطقه در حرم مطهر حضرت معصومه علیها السلام برگزار شد.
به گزارش سرویس حوزه و مراجع پایگاه 598،به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه علیها السلام  حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی صبح امروز در همایش موج بیداری اسلامی که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد با اشاره به تحولات اخیر منطقه خاورمیانه اظهار داشت: اصل و ریشه تحولات و موج بیداری اسلامی که در کشورهای عربی اتفاق افتاده از حرکت انقلابی حضرت فاطمه معصومه علیها السلام از مدینه به سمت خراسان و انقلاب های عظیم مردمی شهر قم برعلیه رژیم شاهنشاهی نشأت گرفته است.
 
وی افزود: با توجه به تحلیل های صورت گرفته، این موج خروشانی که اکنون در منطقه برعلیه مستکبران مشاهده می شود ریشه در حرکت و نهضت بیداری کریمه اهل بیت علیها السلام بعد از سفر به ایران دارد.
 
استاد حوزه علمیه قم با ابیان این که حرکت و سفر حضرت فاطمه معصومه علیها السلام به ایران با هدف ایجاد بیداری فکری در بین مسلمانان بوده است بیان داشت: فلسفه واقعی این حرکت انقلابی را می توان در جنبش های اخیر مشاهده کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین مومنی خاطر نشان کرد: با بررسی ابعاد مختلف زندگی حضرت معصومه علیها السلام می توان پی برد که زندگی و حرکت ایشان به سمت ایران مبداء ایجاد بزرگترین پایگاه علمی و دینی تشیع و جهان اسلام است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها