کد خبر: ۲۱۹۱۸۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
باشگاه جنواي ايتاليا خواستار خريد سهام باشگاه پرسپوليس شد.

 

تيمي از مسئولان باشگاه جنواي ايتاليا که به دعوت از اتحاديه فوتبال ايران به کشورمان آمده‌اند، امروز (شنبه) جلسه‌اي را در محل اتحاديه فوتبال برگزار کردند.

در اين جلسه عزيزالله محمدي، صادق درودگر، کاظم اوليايي، مهدي دادرس، علي کاظمي، تهراني، مانوسي‌فر و براتي حضور داشتند و سه نماينده از باشگاه جنواي ايتاليا به نام‌هاي جوليو مونگاردي، دومينيکو ياروسي و استفانو اميرانت نيز در اين جلسه حضور داشتند که هر کدام از آنها براي دقايقي به سخنراني پرداختند. نکته جالب اينجا بود که طرف ايتاليايي که معاون اقتصادي باشگاه جنوا بود، درخواست داشت که بتواند در فوتبال ايران سرمايه‌گذاري کند و بتواند سهام باشگاهي در ايران را بخرد.

نکته جالب‌تر اينکه ايتاليايي‌ها خواستار خريد سهام باشگاه پرسپوليس بودند و در اين مورد سؤال کردند که عزيزمحمدي گفت طبق استعلام از هادي حسيني، نماينده مجلس شوراي اسلامي، بخش خارجي مي‌تواند تا 49 درصد در باشگاه‌هاي ايران سرمايه‌گذاري کند که اگر پيشنهاد ايتاليايي‌ها جدي باشد، در خصوص اين مسئله با مسئولان وزارت ورزش و جوانان مذاکراتي صورت گيرد.

اين در حالي است که مسئله خريد سهام دو باشگاه استقلال و پرسپوليس توسط سرمايه‌گذاران و شرکت‌هاي داخلي بسيار پيچيده است و پس از انقلاب اسلامي هيچ شرکتي نتوانسته مالکيت اين دو باشگاه را برعهده بگيرد و حالا بايد ديد که در شرايطي که مسئولان وزارت ورزش براي واگذاري سرخابي‌ها به بخش خصوصي مردد هستند، آيا حاضر مي‌شوند 49 درصد از سهام باشگاه ماننند پرسپوليس را به يک شرکت خارجي واگذار کنند يا خير.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها