کد خبر: ۲۱۹۲۰۱
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
دبیر انجمن صنفی‌ کارفرمایان صنعت سیمان با بیان اینکه افزایش قیمت سیمان توسط این انجمن قانونی بوده و وزارت صنعت هم این مساله را پذیرفته است، گفت: البته توافق کردیم اندکی از قیمت‌های جدید کاسته شود.
عبدالرضا شیخان در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه وزارت صنعت بالاخره اقدام اخیر انجمن صنفی کارفرمایان سیمان در افزایش قیمت سیمان را قانونی دانسته است، اظهارداشت: با رایزنی های انجام شده با وزرات صنعت مشخص شد که افزایش قیمت ها براساس تفاهم نامه اردیبهشت ماه سال گذشته اعمال شده و انجمن هیچ گونه اقدام غیرقانونی را انجام نداده است.
 
وی با بیان اینکه البته مقرر شده است با توافق تولیدکنندگان و وزارت صنعت برای جلوگیری از افزایش قیمت کالاها در فاز دوم هدفمند سازی یارانه ها قیمت سیمان تا حدودی تعدیل شود، افزود: هم اکنون در حال مذاکره با وزارت صنعت هستیم اما تا رسیدن به تصمیم نهایی تا اطلاع ثانونی قیمت های جدید اعمال خواهد شد.
 
شیخان در رابطه با افزایش قیمت حامل های انرژی و تأثیر آن بر قیمت تمام شده محصولات کارخانجات سیمانی نیز گفت: امیدوارم دولت طبق مصوبات جدید تسهیلاتی را در اختیار تولیدکنندگان سیمان برای جبران افزایش قیمت حامل های انرژی قرار دهد زیرا افزایش قیمت سوخت مشکلات زیادی را برای تولیدکنندگان به وجود آورده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها