کد خبر: ۲۱۹۲۵۰
زمان انتشار: ۲۱:۰۳     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
کاپیتان تیم ملی فوتسال در واکنش به خبر جدایی اجباری‌اش از این تیم گفت: من تا زمانی که آماده باشم برای تیم ملی بازی می‌کنم ضمن اینکه الان هم شرایطم طوری نیست که بخواهم از تیم ملی خداحافظی کنم.
محمد کشاورز  با اشاره به اردوی تیم ملی فوتسال در ازبکستان و روسیه اظهارداشت:  تیم ملی اردوی خوبی را سپری کرد و با توجه به دیدارهایی خوبی که مقابل تیم‌های ازبکستان و روسی داشتیم بازیکنان محکی جدی خوردند.

وی در خصوص اخبار مربوط به خداحافظی اجباری خود از تیم ملی توضیح داد و گفت: هیچ صحبتی در این باره با من انجام نشده و کسی به من نگفت که باید در حال حاضر یا پس از جام ملت‌ها از تیم ملی خداحافظی کنم. من هرگونه اخبار در این باره را تکذیب می‌کنم. اینکه کسی برای من شرط گذاشته تا از تیم ملی کناره‌گیری کنم تحت هیچ شرایطی واقعیت ندارد.

ملی‌پوش باتجربه فوتسال ایران با اشاره به مصدومیت خود خاطرنشان کرد: موضوعی که نمی‌توان آن را پنهان نگه داشت این است که من کمی آسیب دیده هستم و این آسیب دیدگی را به همراه دارم. با خسوس هم در این باره حرف زدیم که گفت شرایطم آنطوری که وی انتظارش را دارد ایده‌آل نیست برای همین من به خسوس گفتم که هر تصمیمی بگیرد احترام می‌گذرام. نخواستم که سرمربی تیم ملی را در آستانه جام ملت‌ها تحت فشار قرار دهم.

کشاورز درباره کنار گذاشتن نسل گذشته تیم ملی بیان کرد: من نحوه جدایی بازیکنان قدیمی از تیم ملی را نمی‌پسندم و باید احترام آنها بیشتر حفظ می‌شد. این را بگویم که تیم ملی به هرحال تغییر نسل می‌دهد و محمد کشاورز نباید تا ابد در تیم ملی بماند ولی این تغییر نسل نباید طوری باشد که به تیم ملی ضربه بزند. از سویی دیگر باید حرمت بازیکن بزرگ‌تر حفظ شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رفتاری که با مصطفی نظری صورت گرفت را می‌پسندید، عنوان کرد: درباره نظری باید بگویم که چون این تصمیم به طور مستقیم به سرمربی تیم برمی‌گردد و اگر من حرفی بزنم دخالت در کار سرمربی محسوب می‌شود بهتر است که اظهار نظر نکنم.

کشاورز در خصوص زمان خداحافظی خود از تیم ملی تاکید کرد: این درست که کمی مصدوم هستم ولی طوری نیست که نتوانم بازی کنم. شرایط من نرمال است و تا لحظه‌ای که آماده باشم برای تیم ملی بازی می‌کنم و به فکر خداحافظی نیستم. در حال حاضر هم برای بازی در تیم ملی آمادگی دارم و وقت خداحافظی و این مسایل نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها