کد خبر: ۲۱۹۴۹۷
زمان انتشار: ۲۰:۱۴     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
هافبک من‌سيتي عنوان کرد دوست داشته در آرسنال بماند ولي تعلل مسئولان اين باشگاه لندني مانع از اين کار شد.
نصري، هافبک تيم ملي فوتبال فرانسه که در سال 2011 در ازاي 24 ميليون پوند از آرسنال به منچسترسيتي ملحق شد، گفت: فصل 11- 2010 بهترين فصل حضورم در آرسنال بود و 15 گل هم به ثمر رساندم. در ماه اکتبر 2010 آرسن ونگر از من پرسيد که دوست داري در آرسنال بماني، من هم در پاسخ گفتم که بله، مي‌خواهم در اين تيم بمانم. ما منتظر مانديم، منتظر مانديم، منتظر مانديم تا اينکه به ماه ژوئن رسيديم ولي خبري از پيشنهاد جديد نبود، اين در حالي است که تنها يک سال از قراردادم با توپچي‌هاي لندن باقي مانده بود.

به نقل از تسنيم، نصري در حالي در ماه آگوست 2011 به منچسترسيتي پيوست که از تيم‌هايي همانند منچستريونايتد، يوونتوس و ميلان هم پيشنهاد داشت.

هافبک پيشين المپيک مارسي تصريح کرد: مدير برنامه‌هايم به من گفت تمايل داري براي منچستريونايتد که تاريخچه فوق‌العاده‌اي دارد بازي کني و يکي از آنها شوي يا به منچسترسيتي بروي که 44 سال است قهرماني در سطح اول فوتبال باشگاهي انگليس را تجربه نکرده‌اند ولي اگر با اين تيم موفق به انجام اين کار شوي تاريخ‌ساز خواهي شد؟ همانجا بود که گفتم اوه! من مي‌خواهم تاريخ‌ساز شوم و در همان سال اول بود که با من‌سيتي قهرمان ليگ برتر شديم و از اينکه به اين تيم ملحق شدم اصلاً پشيمان نيستم.

شاگردان مانوئل پيگيريني که در فصل جاري قهرمان جام اتحاديه انگليس شده‌اند امروز (يکشنبه) در چارچوب هفته سي‌و‌ششم ليگ برتر در خانه ليورپول به ميدان مي‌روند، ديداري که براي من‌سيتي از اهميت بالايي برخوردار است چون در صورت شکست يا تساوي اميد اين تيم براي قهرماني تقريباً از بين مي‌رود.

منچسترسيتي در حال حاضر با يک بازي کمتر و با 74 امتياز در مکان سوم جدول رده‌بندي ليگ برتر انگليس ايستاده و با ليورپول صدرنشين 6 امتياز اختلاف دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها