کد خبر: ۲۲۰۴۰۶
زمان انتشار: ۰۹:۳۲     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
تیم آماده این روزهای اسپانیا یعنی اتلتیکو مادرید برچلسی غلبه کرد و حریف تیم رئال مادرید در فینال شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، تیم اتلتیکومادرید موفق شد با نتیجه 1-3 در برابر چلسی ژوزه مورینیو، پیروز شود و به فینال رقابت های لیگ قهرمانان صعود کند. بازی رفت دو تیم در ورزشگاه بیسنته کالدرون با نتیجه 0-0 مساوی شده بود و تیم اتلتیکو می توانست با یک تساوی 1-1 به فینال راه یابد.

 

بازی با حملات چلسی در دقایق اولیه مسابقه آغاز شد. آبی های لندنی به خوبی از مزیت بازی در خانه استفاده می کردند و در میان تشویق هواداران حملاتی را روی دروازه اتلتیکو صورت دادند. خیلی زود این اتلتیکو بود که توپ و میدان را در اختیار گرفت و چلسی باز هم فوتبال "اتوبوسی" اش را شروع کرد.

 

پس از طی شدن حدود 20 دقیقه از شروع بازی چلسی، دوباره به تیم برتر میدان تبدیل شد و پس از چند حمله پیاپی در دقیقه 36 روی جنگندگی ویلیان و موقعیت طلبی تورس به گل رسید. تورس پس از این گل به احترام هواداران اتلتیکو شادی نکرد.

 

برتری چلسی 7 دقیقه بیشتر طول نکشید و این اتلتیکو بود که روی جنگندگی خوانفران و پاس خوبش به آدریان لوپس به گل رسید.

 

در نیمه دوم اتلتیکو روی اشتباه اتوئو و دست پاچگی مدافعان چلسی یک ضربه پنالتی به بازیکنان اتلتیکو هدیه داد که دیگو کاستا با اعتماد به نفس بالایش این توپ را به طاق دروازه حریف کوبید.

 

بی نظمی چلسی در دفاع و ضعف آن ها در شکل دادن حملات موثر باعث شد اتلتیکو بار دیگر با حرکت مشابه ارسال توپ به درون محوطه و پاس تودر توسط آردا توران به گل برسد.

 

این نتیجه تا انتها تغییری نکرد و تیم اتلتیکو مادرید در کمال شایستگی به فینال رقابت های لیگ قهرمانان رسید.

 

بدین ترتیب فوتبال اسپانیا، چهاردهمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان را قطعی کرد. پیش از این رئال با 9 و بارسا با 4 قهرمانی، سیزده قهرمانی را نصیب فوتبال اسپانیا کرده بودند.

 

اتلتیکو نیز در سال 1974 تا یک قدمی فتح این جام پیش رفته بود که با شکست 4-0 در مقابل بایرن از این مهم بازماند.

 

این اولین بار در تاریخ است که دو تیم از یک شهر به فینال لیگ قهرمانان راه می یابند. پیش از این در سال 2000 یک فینال تمام اسپانیایی بین رئال و والنسیا را شاهد بودیم که رئال توانسته بود با شکست 3-0 والنسیا هشتمین قهرمانی خود را جشن بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها