کد خبر: ۲۲۰۸۵۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
استقلال سه پیروزی رسمی متوالی بر پرسپولیس دارد و این رقم تا به حال به عدد چهار نرسیده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، تصویری که در زیر می‌بینید برای اولین بار در صفحه فرهاد مجیدی منتشر شد و حالا به یکی از کری‌های رایج استقلالی‌ها در فضای مجازی تبدیل شده است.

 

این عکس پاسخ به یك سوال مهم هم بود. اینكه وقتی فرهاد مجیدی در بازی پرسپولیس و الغرافه عدد 4 را به هواداران پرسپولیس نشان داد مربوط به 4 برد پشت سر هم او با لباس استقلال مقابل پرسپولیس بود یا اینكه 4 گل وی به پرسپولیس را نشان می داد كه در حالت دوم حسین كاظمی بارها گفته كه یكی از آن گل ها كه مجیدی ادعا می كند را وی زده است.

 

هر چند این عكس نشان داد كه منظور مجیدی برد 4 دربی مقابل پرسپولیس است اما، یک اشکال تاریخی بسیار بزرگ دارد؛ اینکه شماره دربی‌های پایان یافته به سود استقلال در آن درست روی انگشت‌ها درج نشده است.

 

آبی‌ها سه شهرآورد 69، 70 و 71 را به سود خودشان خاتمه دادند، اما مطابق با تمام آمار ثبت شده از تقابل پرسپولیس و استقلال، دربی 72 با نتیجه مساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

 

در این بازی که در قالب تورنمنت چهارجانبه تهران برگزار می‌شد، آرش برهانی و حنیف عمران‌زاده برای استقلال گل زدند و هادی نوروزی هم دو گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

 

برد بعدی آبی‌ها در دربی 73 و با نتیجه سه بر صفر رقم خورد. در واقع استقلال سه پیروزی رسمی متوالی بر پرسپولیس دارد و این رقم تا به حال به عدد چهار نرسیده است.

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۳
۰
۰
خدابه هرچه لنگیه عقل بده انشالا
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها