کد خبر: ۲۲۰۹۱۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
دربي شهر ميلان در حالي برگزار مي‌شود که يک تيم براي ليگ قهرمانان اروپا مي‌‌جنگد و تيم ديگر حساسيتي براي نتيجه‌گيري ندارد.

 

رقابت‌هاي هفته سي و ششم ليگ فوتبال ايتاليا فردا (يکشنبه) با انجام 6 ديدار آغاز مي‌شود که در مهم‌ترين ديدار ميلان در سن سيرو ميزبان اينترميلان است.

در حالي که ميلان به هيچ وجه اميدي براي حضور در رقابت‌هاي اروپايي فصل آينده ندارد، اينترميلان اما تلاش مي‌کند با غلبه بر رقيب همشهري، خود را به ليگ قهرمانان اروپا در فصل آينده نزديک‌تر کند.

همه چيز در اين فصل براي ميلاني‌ها بد پيش رفت به شکلي که آنها از 35 ديدار گذشته‌شان 51 امتياز کسب کرده و در رده دهم کالچو قرار گرفته‌اند. اين در حالي است که تيم آبي شهر ميلان چهار امتياز با تيم چهارم ليگ فاصله دارد و هنوز هم مي‌تواند خود را به جايگاه چهارم برساند.

اينترميلان در پنج ديدار گذشته خود شکست نخورده اما تيم والتر ماتزاري تنها دو پيروزي در اين تعداد ديدار کسب کرده است. به نظر مي‌رسد نرآتزوري پس از تساوي بدون گل هفته گذشته مقابل ناپولي مي‌تواند با پيروزي مقابل ميلان به روزهاي خوبش بازگردد. گفتني است اين تيم در سه ديدار گذشته خود دروازه خود را بسته نگه داشته است.

ميلان در پنج ديدار به پيروزي رسيده بود اما روند پيروزي‌هاي آنها با شکست دو بر صفر هفته گذشته مقابل رم به پايان رسيد. ميرالم پيانيچ و ژروينيو گل‌هاي جالوروسي را زدند تا تمامي اميدهاي ميلان براي حضور در ليگ اروپا به باد رود.

هر دو تيم ميلان و اينترميلان تا پايان فصل جاري سه بازي ديگر مي‌توانند انجام دهند. يک دربي حساس که در پايان فصل انجام مي‌شود بدون شک مي‌تواند در بالا و پايين جدول تاثير گذار باشد زيرا دو تيم همواره در جدول رتبه‌هاي نزديکي دارند و معمولا براي پيشي گرفتن از يکديگر در جدول تلاش مي‌کنند.

ترکيب احتمالي ميلان:

آبياتي، بونرا، مکسز، رامي، کنستانت، مونتاري، مونتوليوو، تربت، کاکا، هوندا، بالوتلي

ترکيب احتمالي اينترميلان:

هندنوويچ، کمپنرو، ناگاتومو، رانوکيا، زانتي، آندرولي، کامبياسو، هرنانس، کوواچيچ، پالاسيو، ايکاردي

ديگر ديدارهاي اين هفته از سري A بين تيم‌هاي زير برگزار مي‌شوند:

ساعت 17 و 30

کاتانيا - رم

کيه‌وو - تورينو

جنوا - بولونيا

پارما - سمپدوريا

اودينزه - ليوورنو

ساعت 23 و 15

ميلان - اينترميلان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها