کد خبر: ۲۲۰۹۵۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
در ادامه هفته سي و هفتم ليگ انگليس در صورتي که چلسي مقابل نورويچ به برتري برسد مي‌تواند به شکل موقت صدر جدول را در اختيار بگيرد.

 

هفته سي و هفتم ليگ برتر انگليس فردا (يکشنبه) با انجام دو ديدار ديگر پيگيري خواهد شد که در آنها تيم‌هاي بالاي جدولي آرسنال و چلسي به ميدان مي‌روند.

آرسنال از ساعت 17 به وقت تهران در ورزشگاه امارات ميزبان وست برومويچ است. توپچي‌ها با 73 امتياز رتبه چهارم جدول را در اختيار دارند که پيروزي اورتون در ديدار امروزش مقابل منچسترسيتي نمي‌تواند آن را به مخاطره بيندازد. پيروزي در ديدار با وست بروم هم مي‌تواند اين تيم را 76 امتيازي کرده و باز هم به کسب رتبه بالاتر اميدوار کند.

وست بروم هم که با 36 امتياز پانزدهم است براي رهايي از منطقه سقوط بايد در دو ديدار باقي مانده امتيازگيري کند. آنها در صورت پيروزي يا تساوي مقابل آرسنال مي‌توانند به ماندن خود در ليگ برتر انگليس ادامه دهند.

در ديگر ديدار چلسي در استمفورد بريج ميزبان نورويچ سيتي است. چلسي اکنون با 78 امتياز رده دوم جدول را در اختيار دارد و در صورت پيروزي در اين ديدار مي‌تواند حداقل به مدت يک روز به صدر جدول انگليس بازگردد. عدم امتياز گيري ليورپول در خانه کريستال پالاس مي‌تواند به ادامه صدرنشيني چلسي در ليگ برتر تداوم ببخشد.

نورويچ 32 امتيازي که در رده هجدهم قرار دارد هم بدون شک به آب و آتش خواهد زد تا بتواند از چلسي حداقل يک امتياز بگيرد. درست است که تساوي يا شکست دادن چلسي در خانه‌اش بسيار سخت است اما دو هفته پيش ساندرلند قعرنشين ثابت کرد اين تيم در استمفورد بريج هم شکست ناپذير نيست.

برنامه کامل به شرح زير است:

ساعت 17

آرسنال - وست برومويچ

ساعت 19 و 30 دقيقه

چلسي - نورويچ سيتي

گفتني است آخرين ديدار هفته سي و هفتم ليگ انگليس هم دوشنبه شب و از ساعت 23 و 30 دقيقه به وقت تهران بين تيم‌هاي کريستال پالاس و ليورپول برگزار خواهد شد.



 

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها