کد خبر: ۲۲۱۵۱۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرمربي يوونتوس پس از نهايي شدن قهرماني‌ تيمش در رقابت‌هاي سري A گفت که او کاري را انجام داده است که بزرگان يونتووس هم از انجام آن ناتوان بودند.

 

يوونتوس در هفته سي‌وششم رقابت‌هاي سري A دوشنبه شب در ورزشگاه خانگي خود به مصاف آتالانتا مي‌رود. اين در حالي است که تکليف قهرماني شاگردان کونته با شکست غيرمنتظره رم برابر کاتانيا نهايي شد.

آنتونيو کونته، سرمربي موفق يوونتوس که سومين قهرماني پياپي را با اين تيم به دست آورد يک رکورد با بيانکونري به جاي گذاشت؛ چرا که تاکنون هيچ مربي نتوانسته است اين تيم را سه بار پياپي قهرمان رقابت‌هاي سري A کند. به گزارش ايسنا، کونته پس از نهايي شدن قهرماني تيمش گفت: قهرماني در رقابت‌هاي سري A آن هم براي سومين سال پياپي طعم خاصي دارد. يوونتوس تاکنون نتوانسته است چنين افتخاري را به دست آورد. خوشحالم که اين تيم با هدايت من براي نخستين بار به اين افتخار دست يافت.

او افزود: حتي اسطوره‌هاي يوونتوس هم نتوانسته‌اند اين تيم را سه بار پياپي قهرمان کنند. مهم چگونگي قهرماني يوونتوس نيست. مهم اين است که اين تيم بزرگ بار ديگر قهرمان رقابت‌هاي سري A شد. قهرمان شدن حس بسيار جالبي به آدم مي‌دهد. واقعا از قهرماني تيمم خوشحال هستم.

يوونتوس در جدول رده‌بندي رقابت‌هاي سري A با 93 امتياز صدرنشين است. رم با 85 امتياز دوم است و ناپولي هم با 69 امتياز در جايگاه سوم قرار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها