کد خبر: ۲۲۱۶۴۷
زمان انتشار: ۲۰:۰۶     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
رئال مادرید با تساوی در مقابل والنسیا نتوانست از فرصتی که در اختیارش بود استفاده کند و 83 امتیازی شد تا برای قهرمانی به اما و اگر دل ببندد درست مثل بارسلونا.
به گزارش 598، تساوی شنبه شب بارسا در مقابل ختافه و شکست عصر یکشنبه اتلتیکو در مقابل لوانته این شانس را در اختیار کهکشانی ها قرار داده بود تا با پیروزی بر والنسیا در برنابئو و نیز وایادولید در روز چهارشنبه، هم امتیاز با اتلتیکو شوند، اما قوهای سپید مادرید در دقایق پایانی با گل زیبای رونالدو از شکست گریختند و این تعارف همشهری را رد کردند. (فیلم گل زیبای رونالدو)

در حال حاضر رئال 2 امتیاز با بارسا و 5 امتیاز با اتلتیکو فاصله دارد .ضمن اینکه چهارشنبه نیر باید بازی معوقه خود در مقابل وایادولید را در زمین این تیم برگزار کند.

بازی رئال برابر وایادولید  باید در هفته 34 لالیگا برگزار می شد اما به دلیل حضور رئال در فینال کوپا دل ری فدراسیون فوتبال اسپانیا این بازی را به تعویق انداخت تا مادریدی ها با استراحت بیشتری به مصاف بایرن در لیگ قهرمانان بروند.

وایادولید همان تیمی است که بارسا را در زمین خودش 1-0 مغلوب کرده بود و از آنجا که برای نجات از سقوط می جنگد به هیچ عنوان بازی ساده ای در انتظار شاگردان آنچلوتی نخواهد بود.

هفته آینده اتلتیکو در زمین خودش به مصاف مالاگا می رود و بارسا نیز در زمین الچه باید مقابل این تیم صف آرایی کند.

اگر فرض را بر این بگیریم که رئال مادرید ، وایادولید را شکست دهد. در آغاز هفته 37 ترتیب جدول بدین ترتیب خواهد بود. اتلتیکو 88 امتیازی در صدر، رئال 86 امتیازی رده دوم و بارسا با 85 امتیاز جایگاه سوم لالیگا را در اختیار خواهد داشت.

حداکثر امتیازی که سه تیم بالای جدول می توانند کسب کنند بدین صورت است : اتلتیکو در صورت پیروزی بر مالاگا و بارسا 94 امتیازی خواهد شد و در این صورت 100 درصد قهرمانی لالیگا را بدست می آورد. در صورتی که در روز آخر حتی یک مساوی هم از بارسا بگیرد بازهم قهرمانی از آن این تیم خواهد بود. به عبارتی اتلتیکو 4 امتیاز تا قهرمانی فاصله دارد. توجه داشته باشید که این تیم از لحاظ بازی رودررو بر مادرید برتری دارد.

رئال و بارسا در چه صورت قهرمان می‌شوند؟

رئال مادرید برای قهرمانی باید هر سه بازی آینده را پیروز شود و منتظر باشد تا اتلتیکو در یکی از دو بازی آینده خود شکست بخورد. رئال می تواند حداکثر 92 امتیاز کسب کند.

اما بارسا باید هر دو بازی خود را ببرد که در این صورت 91 امتیازی خواهد شد و به انتظار حداقل یک تساوی از جانب رئال بنشیند. در این صورت بارسا قهرمان لالیگا خواهد شد. اگر رونالدو در دقایق وقت اضافه بازی رئال – والنسیا گل مساوی رئال را به ثمر نمی رساند بارسا با دو پیروزی در دو بازی باقیمانده اش می توانست قهرمان لالیگا شود.

رئال و بارسا در چه صورت قهرمان می‌شوند؟

در هر صورت آنچه مسلم است نتایج این هفته لالیگا بیش از همه به نفع بارسلونا تمام شد. این تیم که با تساوی دیشب تقریبا با قهرمانی لالیگا خداحافظی کرده بود؛ حال بار دیگر خودش را در کورس می بیند.

یک تساوی یا یک شکست از جانب رئال مادرید و دو پیروزی از جانب بارسا تحت هر شرایطی بارسا را قهرمان لالیگا خواهد کرد.

آیا واقعا چنین اتفاقی می افتد؟ باید به انتظار هفته های آتی بنشینیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها