کد خبر: ۲۲۱۸۲۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
کاپيتان سابق ميلان علاقه‌اي به مربيگري ندارد و حتي در کلاس‌هاي آموزشي هم شرکت نکرده است، با اين حال آرزوي اين را دارد که به باشگاه محبوبش کمک کند.

 

در فصل کابوس واري که ميلان پشت سرگذاشت گزينه‌هاي زيادي به عنوان ناجي اين باشگاه پرافتخار مطرح شدند که يکي از آنها پائولو مالديني ستاره محبوب سن سيرو بود اما در نهايت اين کلارنس سيدورف بود که جانشين ماسيميليانو آلگري شد.

پائولو مالديني مي‌گويد علاقه‌اي به مربيگري ندارد اما دوست دارد به باشگاه‌ محبوبش ميلان کمک کند. او گفت: بعد از آنکه از فوتبال خداحافظي کردم تصميم گرفتم که به دنياي مربيگري وارد نشوم. حتي من دورهاي مربيگري را هم تا الان پشت سرنگذاشته‌ام. من مربي نخواهم شد.

او افزود: چه بسا عجيب به نظر برسد که من بعد از خداحافظي‌ام در ميلام مشغول به کار نشدم اما اين تنها من نيستم که چنين چيزي را تجربه مي کنم. بازيکناني هم که 25 سال با من بودند هيچکدام در باشگاه مشغول به کار نيستند. به هرحال اين سياست باشگاه است و بايد با آن کنار آمد. بدون شک از فعاليت در باشگاه ميلان خوشحال خواهم شد حتي اگر براي يک روز باشد.

مالديني درباره سيدورف که هدايت روسونري را بعد از ماسيميليانو آلگري برعهده گرفت، گفت: سيدورف هدايت تيمي را برعهده گرفته است که بد و نامنظم بسته شد. براي او آرزوي موفقيت مي‌کنم. او مي‌تواند ميلان را موفق کند اما به زمان نياز دارد.

ميلان با پيروزي که برابر اينتر در هفته سي و ششم رقابت‌هاي سري A به دست آورد 54 امتيازي شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به پارما در جايگاه هشتم جدول رده‌بندي قرار گرفت و اين شانس را دارد که سهميه ليگ اروپا براي فصل بعد را به دست آورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها