کد خبر: ۲۲۱۸۳۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
ستاره سابق تيم ملي برزيل از هواداران فوتبال اين کشور خواست دست از اعتراض به بازيکنان سلسائو بردارند و تيم ملي‌شان را در جام‌جهاني حمايت کنند.

 

برزيل ميزبان بيستمين دوره جام‌جهاني در ماه‌هاي گذشته با مشکلات زيادي روبه‌رو بوده است. علاوه بر شرايط ورزشگاه‌ها، اعتراض‌هاي مردم به برگزاري جام جهاني در برزيل و هزينه‌ بالاي آن مشکل ديگري را براي کشور ميزبان ايجاد کرده است.

پله، ستاره سابق تيم ملي برزيل از هواداران فوتبال اين کشور خواست دست از اعتراض بردارند و تيم ملي‌شان را حمايت کنند.

به نقل از ايسنا، پله در گفت‌وگو با شبکه CNN گفت: مردم برزيل حق دارند براي داشتن امکانات و شرايط اجتماعي بهتر و اعتراض به فساد سياسي تظاهرات کنند اما بازيکنان مسئول اين مشکلات نيستند. جام جهاني رويداد بزرگي است و مردم برزيل بايد از حضور تيم ملي کشورشان حمايت کنند. فوتباليست‌هاي برزيلي هميشه چهره خوبي از کشور ما به مردم جهان نشان دادند و بايد مورد حمايت قرار گيرند. اميدوارم که در جام جهاني شاهد "هو" شدن بازيکنان برزيلي نباشيم.

پله درباره تيم‌هاي مدعي در جام جهاني 2014 گفت: فوتبال هميشه مانند يک جعبه شگفتي است و در هر بازي امکان شگفتي‌سازي وجود دارد. تيم‌هاي اسپانيا، آرژانتين، ايتاليا و آلمان تيم‌هاي خوبي هستند که در کنار برزيل از مدعيان قهرماني در جام جهاني محسوب ميَ‌شوند اما به نظرم برزيل همچنان زيباترين فوتبال را در جهان ارائه مي‌دهد و بهترين تيم جهان است. اميدوارم برزيل بتواند در جام‌جهاني 2014 ششمين قهرماني در جام‌جهاني را به دست آورد.

برزيل در جام‌جهاني 2014 در گروه نخست اين رقابت‌ها با تيم‌هاي کرواسي، مکزيک و کامرون همگروه است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها