کد خبر: ۲۲۱۸۶۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
يوونتوس با برتري برابر آتالانتا در آستانه 100 امتيازي شدن در سري A ايتاليا قرار گرفت.

 

هفته‌ سي‌وششم رقابت‌هاي سري A ايتاليا شب گذشته (دو‌شنبه) با برگزاري دو ديدار ادامه يافت. يوونتوس که قهرماني‌اش در رقابت‌هاي اين فصل قطعي شده در ديداري خانگي و تشريفاتي به ديدار آتالانتا رفت و در پايان موفق شد با يک گل به پيروزي برسد.

آنتونيو کونته، سرمربي يوونتوس در اين ديدار بيشتر از بازيکنان ذخيره خود استفاده کرد اما در نهايت با گل سيمونه پادون در دقيقه‌ 72 موفق شد سه امتيا‌ز اين ديدار خانگي را به اندوخته‌هاي خود اضافه کند.

يوونتوس با پيروزي در اين ديدار 96 امتيازي شد و در صورتي که بتواند در دو بازي باقي مانده فصل جاري فوتبال ايتاليا به پيروزي برسد به اولين تيمي در تاريخ سري A تبديل خواهد شد که 100 امتياز در يک فصل کسب کرده است.

در ديگر ديدار شب گذشته لاتزيو در خانه پذيراي هلاس ورونا بود که اين ديدار در پايان با تساوي پر گل سه بر سه به پايان رسيد.

هفته‌ سي و ششم سري A ايتاليا امشب با دو ديدار به پايان مي‌رسد که در آن فيورنتينا در فلورانس از ساسولو پذيرايي خواهد کرد و ناپولي نيز به ديدار کالياري مي‌رود.

در جدول رده‌بندي يوونتوس با 96 امتياز در صدر قرار دارد و قهرماني‌اش قطعي شده است. رم با 85 امتياز در جايگاه دوم قرار دارد و ناپولي با يک بازي کمتر و 69 امتياز سوم است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها