کد خبر: ۲۲۲۵۳۷
زمان انتشار: ۱۸:۳۴     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه ۵۹۸:
حجت الاسلام پژمان فر تصریح کرد: در برخی اظهار نظرها گفته شده 85درصد فضای فیس بوک فضای مفید است و 15 درصد آن مسأله دارد، حال اگر کسی به این موضوع مراجعه کند می بیند که این حرف غیرکارشناسی بوده و ما انتظار داریم وزیر و وزرای ما در این سطحی که می بینیم نباشند و در این مسائل وارد نشده و در حوزه ای که اختیاراتشان نیستجامعه را ملتهب نکنند.
حجت الاسلام نصرالله پژمان فر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه 598 با اشاره به اظهار نظر وزیر ارتباطات در رابطه با رفع فیلتر فیس بوک گفت: اساسا اینگونه اظهار نظرات آن هم در سطح وزیر بسیار اظهار نظر غیر کارشناسی است.جایگاه رفع فیلتر مربوط به شورای عالی مجازی است که نسبت به محتوای آن موضوع را رسیدگی می کند.



وی در ادامه تأکید کرد: معلوم است که وزیرعلی رغم وزیر بودن اصلا فیس بوک و اینگونه فضاها را نمی شناسد. تأسف می خورم که وزیر نشناخته فقط به اظهار نظرهای غیر کارشناسی که بعضی افراد مغرض به ایشان می دهند را  اعلام می کند.

پژمان فر تصریح کرد: در برخی اظهار نظرها گفته شده 85درصد فضای فیس بوک فضای مفید است و 15 درصد آن مسأله دارد، حال اگر کسی به این موضوع مراجعه کند می بیند که این حرف غیرکارشناسی بوده و ما انتظار داریم وزیر و وزرای ما در این سطحی که می بینیم نباشند و در این مسائل وارد نشده و در حوزه ای که اختیاراتشان نیست جامعه را ملتهب نکنند.

نماینده مردم مشهد در ادامه گفتگو پیرامون تلاش دولت جهت رفع حصر سران فتنه گفت: در این مورد خود دولت باید توضیح دهد، اگر دولت، دولت قانون است به لحاظ قانونی باید در مقابل قانون تمکین کند. امروز سران فتنه بر اساس قوانین ما پرونده های آنان در حال رسیدگی است و دستگاه قضایی هم باید این موضوع را رسیدگی کند،  قوه مجریه حق ندارد در مسائل کیفری و جرائم اظهارنظری داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها