کد خبر: ۲۲۲۹۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۱۴ مهر ۱۳۹۰
ده­ها نفر از وبلاگ نویسان مستقل سراسر جهان که رویکردهای ضدامپریالیستی و ضد اسرائیلی دارند هفته آینده در تهران گرد هم آمده و راهکارهای تقویت جریان ضدامپریالیستی در حوزه سایبر را بررسی می کنند.

به گزارش رجانیوز در این همایش که وبلاگ نویسانی از کشورهای ایتالیا، انگلستان، استرالیا، امریکا، فرانسه، نروژ، کوبا، شیلی، مکزیک، هندوستان، لبنان، اندونزی، فلسطین، ترکیه و  پاکستان حضور دارند موضوعاتی همچون  "مطالعات انتقادی فضای مجازي؛ استعمار مجازی آمریکا "، " ایران هراسی در رسانه های غربی"، "فلسطين، ظلم آشكار جهاني" و ... به همفکری و اشتراک نظر گذاشته می شود.

بازدید از لانه جاسوسی، شبکه پرس تی وی ، حسینیه جماران، نمایشگاه دستاوردهای علمی ایران و... نیز از برنامه های جنبی این اجلاس خواهد بود.

یکی از مهمترین برنامه های این اجلاس نیز هم اندیشی این وبلاگ نویسان با وبلاگ نویسان ارزشی داخل کشور به منظور اشتراک گذاری تجربیات سایبری خواهد بود. متقاضیان شرکت در این جلسات که به زبان انگلیسی مسلط بوده و دارای تجربیان سایبری هستند جهت شرکت در همایش می توانند درخواست خود را به ایمیل unifiedummah@gmail.com ارسال کنند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها