کد خبر: ۲۲۳۶۶۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرمربي اتلتيکو مادريد معتقد است که شاگردانش امشب جدال بسيار سختي مقابل بارسلونا خواهند داشت.

 

ديگو سيمئونه در نشست خبري پيش از ديدار امشب تيمش مقابل بارسلونا در هفته پاياني رقابت‌هاي لاليگا اظهار داشت: مثل هميشه که مقابل بارسلونا بازي مي‌کنيم، احساس ما اين است که در مسابقه مهمي قرار داريم. اين بار هر دو تيم اين فرصت را دارند که با قهرماني به رقابت خود در ليگ پايان دهند و به همين دليل اهميت اين مسابقه بيشتر از هميشه است.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: هميشه در پايان فصل وقتي که رقابت‌ها به پايان رسيده است، حرفم را مي‌زنم. هرچيزي که در طول اين مسير بگوييد ممکن است زيبا باشد اما ما فقط به بازي بعدي نگاه مي‌کنيم. وقتي همه باي‌ها تمام شود، مي‌توانيم روي اين که چه فصلي داشتيم، کادر مربيگري و بازيکنان صحبت کنيم. من فقط براي امروز زندگي مي‌کنم. مسابقه بسيار سختي در پيش داريم.

سرمربي اتلتيکو مادريد خاطرنشان کرد: اين بازي خود منبع انگيزه بزرگي براي بازيکنان است. آنها سخت تلاش مي‌کنند. ما به دنبال بهترين راه‌حل هستيم. اميدوارم بتوانيم اين را نشان دهيم. کاري که مي‌توانيم در زمين انجام دهيم عمل است نه حرف زدن و اين براي ما نتيجه‌بخش است.

وي اضافه کرد: در تمام طول رقابت‌هاي ليگ نمي‌توانستم تصور کنم که هفت امتياز بيشتر از رئال مادريد و 6 امتياز اختلاف با بارسلونا داشته باشيم اما با اينکه در هفته‌هاي اخير سرعتشان را از دست دادند، بارسا هرگز متوقف نشد و بايد به همين دليل به تمجيد از آنها پرداخت. در شرايط عادي از آنها انتظار داريد در تمام مسابقات پيروز شوند و به همين دليل است که رقابت با رئال مادريد و بارسلونا بسيار بااهميت است.

سيمئونه گفت: من فکر مي‌کنم بارسلونا بدون در نظر گرفتن سيستمي که استفاده مي‌کند يا بازيکناني که به زمين مي‌فرستد، خطرناک است. آنها مي‌توانند تنوع زيادي به بازي‌شان بدهند و همين است که آنها را در چند دهه گذشته بسيار خطرناک کرده است. اين تيم هميشه هجومي بازي مي‌کند. ما بايد بازي خوبي به نمايش بگذاريم و اين را مي‌دانيم.

وي با بيان اينکه ديگو کاستا شرايط خوبي دارد و در ترکيب اصلي قرار مي‌گيرد، افزود: فکر نمي‌کنم برنده اين مسابقه خيلي زود مشخص شود. انتظار دارم بارسا با قدرت شروع کند. انتظار دارم احتمالا بهترين نسخه بارسلونا را در اين فصل ببينم. آنها در خانه بازي مي‌کنند و بازيکناني باورنکردني دارند. مقابل بارسلونايي بازي مي‌کنيم که قدرتمندترين ترکيبش را به ميدان مي‌فرستد. مي‌دانيم که با چه تيمي روبرو مي‌شويم و نقاط صعف و قوتمان را مي‌شناسيم.

سرمربي اتلتيکو مادريد تأکيد کرد: در حال حاضر هيچ کس به هفته آينده فکر نمي‌کند زيرا ما احترام زيادي براي بازي با بارسلونا قائل هستيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها