يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۲۳۶۶۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرمربي بارسلونا معتقد است که اتلتيکو مادريد تيمي منسجم است که به بازيکنانش وابسته نيست.

 

جراردو تاتا مارتينو به دنبال فرصتي منحصر به فرد براي برگزاري آخرين ديدار خانگي در رقابت‌هاي لاليگا است و مدعي شد که پيروزي در چنين رقابت دشواري اولين قهرماني بازيکنان معمولي خواهد بود نه سوپراستارهايي خارج از اين دنيا.

به نقل از فارس، وي با بيان اينکه جوردي آلبا، جرارد پيکه و نيمار در ترکيب تيم قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: شايد آنها در بهترين شرايط خود نباشند اما مجبور نيستند 6 مسابقه پشت سر هم بازي کنند و تنها يک بازي باقي مانده است. مي‌خواهم به اشتياق آنها براي قرار گرفتن در ترکيب تيم و تلاش آنها با در نظر داشتن رقابت‌هاي جام‌جهاني تأکيد کنم.

سرمربي بارسلونا خاطرنشان کرد: چيزي که انتظار داريم در اين مسابقه ببينيم فرقي با مسابقات قبلي ما ندارد به جز اينکه پينتو را درون دروازه قرار مي‌دهم که پيش از اين درون دروازه نبود.

وي اضافه کرد: اتلتيکو مانع از اين مي‌شود که ما بازي خودمان را انجام دهيم. ديگو کاستا يکي از بهترين مهاجمان اروپا است اما وقتي که او در ترکيب تيم نبود مقابل آنها شکست خورديم. اتلتيکو خيلي به بازيکنانش وابسته نيست. آنها تيم منسجمي هستند.

مارتينو گفت: هنوز نگفته‌ام که به تيم ديگري مي‌روم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها