کد خبر: ۲۲۴۷۴۶
زمان انتشار: ۰۹:۰۱     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد گفت: قسم می خورم وضع عفاف و حجاب در دانشگاه آزاد از وضعیت خیابان ولیعصر تمام شهر ها بهتر است.
به گزارش پایگاه 598، سید طه هاشمی، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد در گفتگو با ایرنا گفت: دراین مدت اندک مسئولیت با انتقادهایی مواجه شدم که آن را ناشی از سیاسی بازی می دانم.

وی افزود: باید بپذیریم در گذشته جریانات سیاسی که وارد دانشگاه شدند از احساسات پاک دانشجویان سوء استفاده و سعی کردند دانشجو را سیاسی کار بار بیاورند و به دنبال اینکه دانشجو یک سیاستمدار باشد، نبودند.

هاشمی با بیان اینکه در دوران پیش از میرزاده "می شد حالت مرده را در فعالیت های سیاسی و اجتماعی دانشگاه آزاد مشاهده کرد"، افزود: خوشبختانه بازگشت نشاط را در دانشگاه آزاد حس می کنم و امیدوارم وضعیت روزبه روز بهتر شود.

خاطرمان هست که چگونه شهریه‌های دانشجویان در ستادهای انتخاباتی شما و جریان نزدیک به شما خرج می‌شد!

 سند فعالیت انتخاباتی دانشگاه آزاد

وی مدعی شد: بعضی دوستان که به دولت انتقاد دارند چون احساس می کنند آیت الله هاشمی باعث روی کار آمدن دکتر روحانی بوده از دانشگاه آزاد نیز به خاطر همین مسایل انتقاد می کنند بعضی ها ناجوانمردانه و بی مهابا حملات شلاقی خود را متوجه دانشگاه کرده اند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد در ادامه با استقبال از بازگشت اساتیدی که مشکل سیاسی دارند، افزود: از همکاری با هرکس که درگذشته به خاطر اختلاف نظر سیاسی استقبال می کنیم و می توانند به کار خود بازگردند.

هاشمی همچنین در واکنش به انتقاد از وضعیت عفاف و حجاب در دانشگاه آزاد در سخنان جالبی گفت: فکر می کنم کسانی که به وضعیت حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد انتقاد دارند باید بروند در خیابان ولیعصر قدم بزنند. قسم می خورم وضع دانشگاه های ما به مراتب از وضعیت خیابان ولیعصر تمام شهر ها بهتر است.

وی افزود: دانشگاه برشی از جامعه است و آقا یا خانم دانشجو۱۸، ۱۹ ساله پس از شکل گرفتن شخصیت اجتماعی به ما تحویل داده می شوند و در آن زمان نمی توانند ازما انتظار ایجاد تغییرات معجزه گونه را داشته باشند. ما مامور قانون نیستیم که اعمال کارهای حراستی و امنیتی را انجام دهیم ، باید زیبایی حجاب و عفاف را برای دانشجو روشن کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها