کد خبر: ۲۲۵۲۶۲
زمان انتشار: ۲۳:۰۰     ۰۲ خرداد ۱۳۹۳
بحث حضور دروازبان جدید در تیم استقلال مطرح شده است و در این میان محسن فروزان هم برای مذاکره با آبی ها ابراز تمایل کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از یک مقام آگاه: فروزان با حضور در باشگاه پرسپولیس با قرمزها مذاکره کرد اما حضور وی در این تیم مشخص نیست. زیرا این دروازبان اعلام کرده است که با استقلال نیز مذاکره می کند و پس از مشخص شدن تیمش در خصوص قرمز یا آبی بودنش صحبت می کند.

گفتنی است از طرفی افشارزاده با وحید طالبلو در وزارت ورزش دیدار کرده است و صحبتهایی در خصوص حضور در استقلال انجام شده مذاکرات به حضور طالبلو در باشگاه استقلال موکول گردد.

شایان ذکر است بحث حضور فروزان و طالبلو در باشگاه استقلال، مهدی رحمتی را مضطرب کرده است، این دروازبان دیگر به ماندن در این تیم اطمینان کامل ندارد.

عنوان شده است که قلعه‌نویی رأی به جدایی رحمتی نداده است، اما از طرفی نیز بحث مذاکره فروزان و دیدار طالبلو با افشارزاده شرایط را به ضرر رحمتی پیش می برد.

** طباطبایی علیه باشگاه استقلال؛ دروازبان سابق، پستی در استقلال نخواهد داشت

دروازبان استقلال که فرد بسیار آرامی است از افشارزاده و حضورش در تیم استقلال انتقاد کرد و حتی اعلام داشت که وی در تیم استقلال به موفقیت نمی رسد.

گفتنی است طباطبایی پیش از این قرار بود در هیأت مدیره تیم استقلال به عنوان پیشکسوت استقلال حاضر شود، اما این اتفاق رخ نداد و پورحیدری و معینی به عنوان ورزشی ها در تیم استقلال حضور پیدا کردند.

شایان ذکر است با انتقادهایی که طباطبایی انجام داد شرایط وی برای حضور در تیم استقلال سخت و به نوعی غیر ممکن شد زیرا وی برای حضور در کمیته فنی نیز کاندید نیست، این در حالی است که برخی قدیمی های تیم استقلال نیز از این اتفاق ابراز نارضایتی کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها