کد خبر: ۲۲۵۴۹۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
هافبک تيم ملي ايران در گفت‌وگو با سايت فولام تاکيد کرد در جام جهاني بايد شروع خوبي داشته باشيم تا راهي مرحله بعد شويم.

 

تيم‌هاي ملي فوتبال نيجريه و اسکاتلند چند روز ديگر در ورزشگاه کريون کاتج لندن، (ورزشگاه اختصاصي فولام) به مصاف هم خواهند رفت.

يکي از بازيکنان فولام که بدون شک به اين ديدار اهميت ويژه‌اي خواهد داد اشکان دژاگه است. تيم ملي فوتبال ايران در نخستين ديدار خود در جام جهاني 2014 برزيل با نيجريه ديدار مي‌کند.

به نقل از فارس، اشکان در اين زمينه گفت: مطمئن هستم که ايران چند نفر را براي تماشاي اين ديدار خواهد فرستاد. اين يک ديدار جذاب خواهد بود زيرا در کريون کاتج برگزار مي‌شود که فضايي فوق العاده دارد. اگر در آن زمان تمرين نداشته باشيم، فکر مي‌کنم کارلوس کي‌روش از همه بخواهد به اتفاق به تماشاي آن ديدار بنشينيم.

استفن کشي، سرمربي تيم ملي نيجريه که فهرست 30 نفره و اوليه اين کشور را اعلام کرده، بازيکنان با استعداد خود را در کريون کاتج به ميدان مي‌فرستد. شولا آمئوبي که در نيوکاسل بازي مي‌کند، پيتر ادموينگي که در استوک سيتي توپ مي‌زند و جان اوبي ميکل که بازيکن چلسي است.

تيم ملي ايران پيش از ديدار با نيجريه بايد اسامي 23 بازيکن نهايي خود براي جام جهاني را اعلام کند.

دژاگه در اين زمينه هم گفت: اين يک بازي بزرگ براي هر دو تيم است زيرا نخستين ديدار جام جهاني براي هر دو است. يک بازي مهم که بايد از آن امتياز بگيريم. نيجريه تيم خوبي است. رويارويي با آنها خيلي سخت است زيرا آنها يک تيم آفريقايي هستند که از نظر فيزيکي بسيار قدرتمند هستند. ما هم زمان کافي داريم تا به سختي تلاش کرده و خودمان را براي اين تورنمنت آماده کنيم.

دژاگه که به کمپ تيم ملي ايران براي آماده شدن جهت حضور در جام جهاني مي‌رود بر اين باور است که آرژانتين تيم صعود کننده از اين گروه است. او همچنين تاکيد کرد که هر يک از تيم‌هاي ايران، نيجريه و بوسني توانايي اين را دارند که به همراه آرژانتين راهي مرحله بعد شوند.

وي در اين خصوص گفت: فکر مي‌کنم آرژانتين به عنوان تيم نخست صعود مي‌کند و ساير تيم‌ها هم شانس اين را دارند که صعود کنند. ما هم بيشترين تلاشمان را به کار مي‌گيريم و صبر مي‌کنيم ببينيم چه پيش مي‌آيد. بازي نخست ما مهم‌ترين ديدار است چون اگر شروع خوبي داشته باشيم، شانس اين را داريم که صعود کنيم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها