کد خبر: ۲۲۵۸۳۱
زمان انتشار: ۰۰:۴۹     ۰۵ خرداد ۱۳۹۳
تیم ملی فوتبال کشورمان با لباس‌های اصلی‌اش که مخصوص مسابقات جام جهانی است، برابر مونته‌نگرو قرار می‌گیرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان با لباس‌های اصلی‌اش که مخصوص مسابقات جام جهانی است، برابر مونته‌نگرو قرار می‌گیرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان امروز (یکشنبه) تمرینات خود را به مدت یک ساعت و نیم  دنبال کردند.

در تمرین امروز همه بازیکنان حضور داشتند که پس از گرم کردن و انجام حرکات با توپ در زمین تمرین ورزشگاه اشتگلزباخ، به زمین اصلی این باشگاه آمدند و تمرین‌های تاکتیکی خود را انجام دادند.

در این تمرین بازیکنان ارسال از جناحین و ضربه مستقیم به دروازه را تمرین کردند و پس از آن به دو گروه قرمز و آبی تقسیم شدند و در یک دوم زمین مسابقه و در فضایی فشرده به تمرینات تاکتیکی پرداختند.

در تمرین امروز ضمن حضور خبرنگاران محلی و بین المللی، حدود 50 نفر از هواداران تیم ملی نیز حضور داشتند.

تیم ملی کشورمان فردا (دوشنبه) و راس ساعت 18:30 به وقت محلی و ساعت 21 به وقت تهران به مصاف تیم ملی مونته‌گرو می‌رود. این دیدار در ورزشگاه اختصاصی شهر هارتبرگ که در فاصله 20 کیلومتری از اشتگلزباخ قرار دارد، انجام خواهد شد.

تیم ملی ایران فردا با لباس‌های یکدست قرمز بازی خواهد کرد و پیش از جام جهانی برای اولین بار با لباس‌های اصلی این مسابقات به میدان خواهد رفت.

در زیر عکس‌های تمرین امروز تیم ملی را مشاهده می‌کنید.











نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها