کد خبر: ۲۲۵۹۳۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۰۵ خرداد ۱۳۹۳
دروازه بان نیمکت نشین سپاهان با توجه به حضور در ترکیب اصلی سپاهان در هفته های پایانی، تصمیم به ماندن گرفته و حتی پیشنهاد از استقلال هم باعث هوایی شدن او نشده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، ضرب المثل "دو پادشاه در یک اقلیم نمی گنجند" مصداق بارزی برای وضعیت فعلی دو دروزاه بان سپاهان اصفهان است.

 

فصل گذشته این شهاب گردان بود که دائما صحبت از جدایی می کرد چرا که دیگر تحمل نیمکت نشینی در سپاهان را نداشت و حتی در میانه راه هم تصمیم به جدایی گرفت اما در نهایت با مخالفت زلاتکو کرانچار مواجه و به همین دلیل هم ماندنی شد.

 

در هفته های پایانی بود که شانس به گردان رو کرد و وی توانست قفس توری را از رحمان احمدی پس بگیرد و خودش را به عنوان دروزاه بان اول تیم زردپوش نصف جهان معرفی کند.

 

درخشش گردان در چند بازی باعث شد تا رحمان از آن به بعد دیگر رنگ ترکیب اصلی را نبیند. با توجه به آن روزهای خوب، گردان تصمیم به ماندن گرفته و حتی پیشنهاد از استقلال هم باعث هوایی شدن او نشده است.

 

گویا احمدی هم قبل از حضورش در اردوی تیم ملی و به سپاهانی ها عنوان کرده که در صورت تمدید قرارداد گردان، در این تیم نخواهد ماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها