کد خبر: ۲۲۶۰۳۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۰۵ خرداد ۱۳۹۳
در حالی که مردم مصر برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری این کشور از صبح امروز (دوشنبه) به پای صندوق‌های رای رفته‌اند نیروهای امنیتی مصر تجمعات اعتراض‌آمیز حامیان اخوان‌المسلمین را متفرق کرده و 12 تن از آنها را بازداشت کردند.

به گزارش 598،  خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی النشره،برخی مقامات مصری از جمله عدلی منصور، رئیس جمهور موقت مصر و همچنین عبدالفتاح السیسی و حمدین صباحی 2 نامزد ریاست جمهوری این کشور رای خود در صندوق‌های رای انداختند.

در همین راستا حمدین صباحی طی گفتگوی خبری اظهار داشت:ما تحت هیچ شرایطی شکست نخواهیم خورد بلکه در ایجاد تجربه دموکراسی واقعی موفق می‌شویم.

وی تصریح کرد: در صورت پیروز شدن در انتخابات از تمامی شهروندان توانمند برای اداره کشور کمک می‌گیرم و در این میان راه به روی همه مردم از جمله سیسی بازخواهد بود و در صورت شکست ائتلاف ملی گسترده‌ای از مخالفان را تشکیل داده و همگی برای ایجاد میهنی دموکراتیک تلاش می‌کنیم.

از سوی دیگر منابع امنیتی مصر از پرتاب یک بمب دست‌ساز به سمت کنیسه الانباء البولاء در مرکز ناصر واقع در استان "بنی سویف" در مصر خبر دادند.

درهمین حال وزارت کشور مصر با صدور بیانیه‌ای اخبار منتشر شده در خصوص انفجار بمب در نزدیکی یکی از کمیته های انتخاباتی شهر المحله الکبری واقع در دلتای نیل را رد کرد.

از سوی دیگر شیخ الازهر با صدور بیانه‌ای از مردم این کشور خواست تا همگی بر صندوق‌های رای حاضر شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها