کد خبر: ۲۲۶۳۱۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
مدافع بلژيکي کهنه‌کار بايرن مونيخ با پايان يافتن قراردادش با باواريايي‌ها، قهرمان اخير بوندس‌ليگا را ترک کرد.
 
دنيل فن‌بويتن روز گذشته در گفت‌وگو با رسانه‌هاي کشورش اعلام کرد که قراردادش با بايرن مونيخ تمديد نشده است و به اين ترتيب او آليانتس آره‌نا را ترک خواهد کرد.

به نقل از تسنيم، مدافع 36 ساله باواريايي‌ها که در پايان ماه جاري قراردادش با بايرن مونيخ به طور رسمي به پايان خواهد رسيد، گفت: من با مسئولان بايرن مونيخ صحبت کرده‌ام و تصميم بر اين شد که به دوران بازيگري‌ام در اين تيم پايان دهم. البته آنها گفتند که از ماندن من در اين تيم براي ايفاي نقشي ديگر در باشگاه استقبال مي‌کنند.

فن‌بويتن که سال 2006 به باواريايي‌ها پيوست،‌ اعلام کرد که بعد از جام جهاني 2014 به حرفه ملي خود پايان مي‌دهد هرچند اين به معناي آويزان کردن کفش‌هايش نيست و احتمال دارد که دوران بازيگري‌ خود را در ليگ کشورش ادامه دهد.

فن‌بويتن در هشت سال حضورش در آليانتس آره‌نا چهار بار قهرمان بوندس‌ليگا، چهار بار قهرمان جام حذفي آلمان،‌ يک بار قهرمان ليگ قهرمانان اروپا، يک بار قهرمان سوپرجام اروپا و يک بار هم قهرمان جام باشگاه‌هاي جهان شد.

او که سابقه بازي در تيم‌هاي شارلوا و استاندارليژ بلژيک، مارسي فرانسه، منچسترسيتي انگليس و هامبورگ آلمان را هم دارد، تا به حال 78 بازي براي تيم ملي بلژيک انجام داده و 10 گل هم به ثمر رسانده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها