کد خبر: ۲۲۶۳۲۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
سرمربي آرژانتيني تيم فوتبال اتلتيکومادريد نسبت به هدايت تيم ملي کشورش ابراز تمايل و در عين حال اعتراف کرد که هنوز زمان مربيگري او در رده ملي فرا نرسيده است.

 

افتخارات تحسين‌برانگيز ديه‌گو سيمئونه در سه فصل مربيگري‌ وي در اتلتيکومادريد که شامل قهرماني در ليگ اروپا، جام حذفي اسپانيا و لاليگا مي‌شود از وي يک مربي بزرگ ساخته است، مربي که هر تيمي خواهان به خدمت گرفتن اوست.

به نقل از تسنيم، از او که در دوران بازيگري‌اش به همراه تيم ملي آرژانتين دو بار قهرمان کوپا آمه‌ريکا شده است، حتي به عنوان گزينه‌‌اي مناسب براي هدايت آلبي سلسته ياد مي‌شود. سيمئونه اذعان داشت که دوست دارد يک روز هدايت تيم ملي کشورش را تجربه کند اما در حال حاضر خود را براي اين کار آماده نمي‌بيند.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا دوست دارد روزي سرمربي تيم ملي کشورش شود، اظهار داشت: البته که دوست دارم روزي هدايت تيم ملي آرژانتين را بر عهده بگيرم اما در حال حاضر هنوز دوست دارم در رده باشگاهي و به صورت روزمره مربيگري کنم. به نظر من رسيدن به سطح بهترين مربيان دنيا در رده ملي همچون ويسنته دل‌بوسکه و لوئيس آراگونس بايد تجربه و منطق کافي که از يک حرفه طولاني مدت در رده باشگاهي به دست مي‌آيد، داشت.

سيمئونه افزود: براي هدايت تيم‌هاي ملي بايد آرامش و صبر و حوصله داشت و من مطمئن نيستم که در حال حاضر چنين فاکتورهايي را داشته باشم، چون براي نشستن روي نيمکت بيقرارم و دوست دارم هر روز با بازيکنانم از نزديک در ارتباط باشم، چيزي که در فوتبال ملي امکان‌پذير نيست. داستان هدايت تيم‌هاي ملي با تيم‌هاي باشگاهي فرق دارد. به همين دليل مي‌گويم که بايد چندين سال در رده باشگاهي مربيگري کنم تا تجربه کافي را به دست آورم و صبر و حوصله‌ام را افزايش دهم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها