کد خبر: ۲۲۶۵۰۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۰۸ خرداد ۱۳۹۳

اردوی تیم ملی ایران در کشور اتریش روزهای پایانی خود را سپری می‌کند. ملی‌پوشان ایران به زودی راهی تهران می‌شوند تا با شرکت در مراسم بدرقه، تهران را به سمت سرزمین قهوه و فوتبال ترک کنند.

کی‌روش ساعتش را با آنگولا تنظیم کرد

تمرینات تیم ملی فوتبال عصر امروز نیز در اتریش پیگیری شد. ملی‌پوشان امروز با توجه به نزدیکی زمان دیدار با آنگولا تمرینات سبکی را برگزار کردند و بیشتر برای آن‌ها در تمرین امروز، تمرینات بیومکانیکی در نظر گرفته شده بود. همچنین زمان تمرینات امروز به خاطر تطابق زمانی با دیدار آنگولا تغییر کرده و حدود ۲ ساعت زود‌تر از روزهای دیگر آغاز شد. بعد از دو مساوی بدون گل، دیدار با آنگولا می‌تواند شبیه‌سازی مناسبی برای مصاف با نیجریه باشد. آیا باز هم دروازه ما بسته می‌ماند؟

شوت و سانتر، همین و والسلام!

در ادامه تمرین امروز ملی‌پوشان به بازی بین دروازه‌های کوچک مشغول شده و در ‌‌نهایت با کاشت آدمک‌های تمرینی در زمین به زدن ضربات ایستگاهی و سانتر از جناحین مشغول شدند. در خلال این تمرین روحیه خوب ملی‌پوشان ایران کاملا به چشم می‌آمد و به خصوص در هنگام نواختن ضربات ایستگاهی شوتزن‌های ایران کری‌خوانی جالبی با هم داشتند. اگرچه، مصدومیت هاشم بیک‌زاده و ناراحتی او کمی روی جو تمرین اثر گذاشته بود.

هاشم خودش را حبس کرد!

هاشم بیک‌زاده بی‌تردید ناراحت‌ترین عضو تیم ملی در روزهای اخیر بوده است. هاشم که در دقایق ابتدایی دیدار با مونته‌نگرو دچار آسیب‌دیدگی شده است، وضعیت نامشخصی دارد و تردید و نگرانی در مورد حضور در جام جهانی، تاثیر منفی زیادی بر روحیه او گذاشته است. امروز هاشم بیک‌زاده از همراهی ملی‌پوشان خودداری کرد. او حتی به کنار زمین هم نیامد و ترجیح داد در اتاق خود به استراحت بپردازد.

سیدجلال، هاشم را تنها نمی‌گذارد

با وجود اخباری که پیرامون هاشم بیک‌زاده و مصدومیتش خواندید، اقدامات درمانی روی پای مصدوم این بازیکن همچنان ادامه دارد و شنیده می‌شود قرار است بیک‌زاده به زودی برای حل مشکلش عازم برزیل شود. اما تیم ملی به جز بیک‌زاده یک مصدوم دیگر هم دارد. سیدجلال حسینی دیگر بازیکن مصدوم تیم ملی مسحوب می‌شود که البته مشکل این بازیکن جدی نیست و با آغاز تمرینات تیم ملی در برزیل، این بازیکن به تمرینات تاکتیکی اضافه خواهد شد. سیدجلال فعلا از تمرینات گروهی فاصله گرفته و به صورت اختصاصی به کار خود ادامه می‌دهد. او ستون اصلی خط دفاعی است و اگر مصدومیتش مهار نشود تیم ملی نیمی از قدرتش در یک سوم عقب زمین را از دست خواهد داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها