کد خبر: ۲۲۷۱۱۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
هافبک فرانسوي يوونتوس با وجود پيشنهادهاي خوب دوست ندارد اين تيم را ترک کند؛ چرا که در کنار الگوي فوتبالي خود يعني آندره‌آ پيرلو بازي مي‌کند.

 

پل پوگبا از بازيکناني است که خيلي سريع از يک بازيکن معمولي به يک فوق‌ستاره تبديل شد. زماني که اين هافبک جوان فرانسوي در منچستريونايتد توپ مي‌زد، کسي درباره او چيزي نمي‌دانست. نيمکت‌نشيني‌ها زياد پوگبا و بي‌توجهي سر آلکس فرگوسن به او باعث شد تا اولدترافورد را به مقصد يوونتوس ترک کند.

پوگبا خيلي سريع در يوونتوس جا افتاد و الان يکي از کليدي‌ترين بازيکنان اين تيم به شمار مي‌آيد. عملکرد خوب او در بيانکونري باعث شده است تا تيم‌هاي سرشناس اروپايي از جمله رئال‌مادريد و منچسترسيتي و البته منچستريونايتد به دنبال جذب او باشند. با اين حال اين هافبک فرانسوي دوست دارد در يوونتوس بماند؛ چرا که در اين تيم الگوي او يعني پيرلو بازي مي‌کند.

او گفت: من فرد بسيار خوش‌شانسي هستم؛ چرا که در کنار بازيکني بازي مي‌کنم که الگوي فوتبالي من به شمار مي‌آيد و او آندره‌آ پيرلو است. از اين که در کنار چنين بازيکن بزرگي بازي مي‌کنم به خود مي‌بالم. همه مي‌دانند که مي‌خواهم روزي شبيه پيرلو شوم. پيرلو هر آن چه را مي‌خواسته به دست آورده است. او سهم بسزايي در موفقيت‌هاي تيم‌هايي که در آنها بازي کرده، داشته است. پيرلو واقعا بازيکن بزرگي است و از بازي کردن در کنار او لذت مي‌برم.

پوگبا درباره مقايسه بين يوونتوس و تيم ملي فوتبال فرانسه گفت: اصلا نمي‌خواهم بين آنها دست به انتخاب زنم. بازي براي هر دو تيم برايم افتخار و بسيار مهم است.

اين هافبک فرانسوي در پايان سخنان خود درباره تجربه بسيار بدش با منچستريونايتد صحبت کرد و گفت: حضورم در منچستريونايتد بدترين دوران فوتباليم بود. طبيعي است که وقتي در تيمي بزرگ و پر ستاره بازي مي‌کني براي قرار گرفتن در ترکيب اصلي کمي صبر کني اما من در منچستريونايتد احساس کردم که آنها نه به عنوان بازيکن و نه به عنوان يک انسان احترامي برايم قائل نيستند و به همين خاطر تصميم گرفتم اين تيم را ترک کنم و به فوتبال ايتاليا بروم. خوشبختانه در يوونتوس خيلي سريع جا افتادم و پاسخ اعتماد کادر فني را دادم. خوشحالم که در يووونتوس بازيکني تاثيرگذار به شما مي‌آيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها