کد خبر: ۲۲۸۲۲۲
زمان انتشار: ۰۷:۱۰     ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
رادامل فالکائو ستاره کلمبیایی، جام‌جهانی‌ برزیل را از دست داد.

پای چپ مهاجم موناکو، حدود 6 ماه پیش در یکی از بازی‌های تیمش در جام‌حذفی به شدت مصدوم شد و این بازیکن از آن زمان همه تلاشش را برای بهبود هرچه سریع‌تر و رسیدن به برزیل کرد اما در نهایت به هیچ جایی نرسید. به این ترتیب نام فالکائو از فهرست تیم اعزامی به برزیل خط خورد تا کلمبیا بدون «ببر»‌‌ش برای بقا در مهم‌ترین تورنمنت فوتبال دنیا، تلاش کند. فالکائو در این‌باره گفت:

محبتی که همه به من نشان دادند، باعث شد با انگیزه به کارم ادامه بدهم. در حال حاضر خوبم اما باید قبول کنم که هنوز تا بهبود کاملم کمی فاصله دارم.

نمی‌خواهم جای هم‌تیمی‌هایم که 100 درصد روی فرم هستند را بگیرم. از همان زمانی که پایم جراحی شد، تلاشم را برای رسیدن به جام‌جهانی‌ شروع کردم. باید منطقی باشم و بپذیرم که هنوز کاملاً آماده نیستم. از مربی به خاطر اینکه تا آخرین لحظه به من فرصت داد، ممنونم.

فالکائو به غیر از این در «توئیتر» هم برای هوادارانش این پیام را فرستاد: «الان تنها کاری که می‌توانم بکنم، این است که به خاطر همه تلاشی که تا آخرین لحظه کردم، لبخند بزنم.» ستاره موناکو البته تنها بازیکنی نبود که نامش در فهرست تیم‌ملی قرار نگرفت، به غیر از او لوئیس آمارانتو پرئا، مدافع تیم و لوئیس موریل هم از برزیل جا ماندند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها