کد خبر: ۲۲۸۵۳۹
زمان انتشار: ۲۲:۲۸     ۱۸ خرداد ۱۳۹۳

رمی کابلا جای ریبری را در لیست دشام گرفت و حالا انتقادات از دشام به خاطر دعوت نکردن از سمیر نصری 26 ساله افزایش یافته است. دشام اما کیفیت فنی نصری را زیر سوال نبرده و حتی در مارسی مربی‌ وی بوده است.

به گزارش بخش بین الملل سایت گل، فرانسه با جوان‌ترین ترکیبش پس از جام جهانی‌ 1954 پا به برزیل می‌‌گذارد جایی‌ که تجربه نصری می‌‌توانست با آغوش‌ باز مواجهه شود اما این بازیکن باید از سطح اول دنیا محروم باشد. نصری می‌‌توانست مهره اصلی‌ دشام در میانه زمین باشد اما حالا در کنار سواحل مختلف است. پس از 2010، بلان برای یورو 2012 به وی نقش اساسی‌ داد اما رفتار وی با خبرنگاران در یورو وی را با محرومیت مواجه کرد.

دشام به نصری یک فرصت دیگر داد اما باز هم در مقابل اکراین پس از تعویض شدن رفتار مناسبی نداشت تا دیگر در لیست دشام جای نگیرد. بازیکن سابق باشگاه یوونتوس در مورد این جوان 26 ساله می‌‌گوید: "هدف بهترین ترکیب است نه لزوما دعوت از 23 بازیکن مهم. برای ساختن ترکیب تا آنجا که ممکن است باید پیش بروید.”

در فرانسه پس از این صحبت‌ها کسی‌ دشام را مقصر نمی‌‌دانست. حالا لس بلوز آن روحیه جنگندگی که در دهه گذشته نداشته اند را دوباره برگردانده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها