کد خبر: ۲۲۸۵۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۸     ۲۰ مهر ۱۳۹۰
مردم استان تصمیم گرفتند تا برای سلامتی مقام معظم رهبری 20 هزار ختم قران در طول سفر ایشان به استان انجام شود/ بسیاری از جوانان با بودجه خود ایستگاههای صلواتی دایر کرده و به مردم شربت و شیرینی می دهند و فقط در یک پایگاه و ایستگاه صلواتی در میدان آزادی کرمانشاه، هشت هزار «نان ساجی و نان شیرینی بژی» که از نان های پرطرفدار محلی است، پخت و بین مردم توزیع کردند.
در حالی که مردم همیشه غیور کرمانشاه، ورود رهبر معظم انقلاب به این خطه را لحظه شماری می کنند، حواشی جالب و شنیدنی ای پیش از سفر رهبر معظم انقلاب در این منطقه رقم خورده است.

به گزارش خبرنگار598 به نقل از بولتن نیوز، محمد کرمی راد نماینده کرمانشاه در مجلس که بعد از جلسه روز سه شنبه مجلس عازم کرمانشاه شد، در بدو ورود به استان صحنه های جالبی را از شور و شوق مردم برای استقبال از مقام معظم رهبری مشاهده کرد که در تماس خبرنگار ما آنها را بیان داشت:



وی با اشاره به وضعیت شهر، اشتیاق و لحظه شماری مردم کرمانشاه، گفت: مردم استان تصمیم گرفتند تا برای سلامتی مقام معظم رهبری 20 هزار ختم قران در طول سفر ایشان به استان انجام شود که در همین راستا در یک کار فرهنگی هماهنگ ختم قرآن را بین اقشار مختلف استان از جمله نخبگان، دانشجویان، دانشگاهیان، روحانیون و... تقسیم کردند.



وی افزود : یکی از اهالی استان با مراجعه به اینجانب اعلام کرد که به مناسبت سفر مقام معظم رهبری، نذر کرده تا امشب (سه شنبه  شب) با حضور در استادیوم آزادی کرمانشاه، محل اجتماع مرد برای دیدار صبح چهارشنبه با رهبری، به دعا و نیایش مشغول شود و فردا را روزه بگیرد. این فرد از من می خواست تا برایش هماهنگی کنم تا بتواند به استادیوم راه یابد و مسئولین اجازه ورود به وی دهند.

کرمی راد همچنین با اشاره به فعالیت های خودجوش مردم ادامه داد: بسیاری از جوانان با بودجه خود ایستگاههای صلواتی دایر کرده و به مردم شربت و شیرینی می دهند و فقط در یک پایگاه و ایستگاه صلواتی در میدان آزادی کرمانشاه، هشت هزار «نان ساجی و نان شیرینی بژی» که از نان های پرطرفدار محلی است، پخت و بین مردم توزیع کردند.



گفتنی است، از سوی دیگر مديرکل تبليغات اسلامي و رييس کميته تبليغات استقبال از رهبر معظم انقلاب در استان کرمانشاه، برخي برنامه‌ها و ديدارهاي معظم‌له در سفر به کرمانشاه را تشريح کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمين اسماعيل قبادي اظهار كرد: رهبر معظم انقلاب اسلامي پس از ورود به شهر کرمانشاه و برگزاري مراسم استقبال از ايشان، سخنراني عمومي در جمع اقشار مختلف مردم کرمانشاه خواهند داشت.
 
وي افزود: مراسم استقبال مردمي از ميدان آزادي شروع و به سمت ورزشگاه آزادي كرمانشاه ادامه دارد. همچنين سخنراني رهبر انقلاب در ورزشگاه آزادي کرمانشاه برگزار خواهد شد.


 
وي گفت: نشست با روحانيون و علماي استان، جلسه با مديران ادارات و سازمان‌ها، نشست مشترک با نخبگان حوزوي و دانشگاهي، جلسه با خانواده شهدا و جانبازان و نشست با بسيجيان از جمله ديدارهاي رهبر فرزانه انقلاب در کرمانشاه است.
 
قبادي افزود: رهبر انقلاب همچنين در اين سفر پرخير و برکت در شهرستان‌هاي كنگاور، پاوه و گيلانغرب شخصاً حضور مي‌يابند و نمايندگان ايشان از مابقي شهرستان‌ها بازديد بعمل مي‌آورند.
 

 
وي همچنين اضافه کرد: طبعا ويژگي بارز اين سفر انتظار 23 ساله آحاد مردم براي ديدار با مولا و مقتداي خويش است.
 
قبادي تأکيد کرد: بي شک ملاقات نزديک آحاد مردم با رهبر انقلاب و ارايه گزارش از سير تحولات در حضور معظم‌له و کسب رهنمودهاي ايشان در رشد و بالندگي استان نقش بسيار مهم و تعيين کننده‌اي دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها