کد خبر: ۲۲۹۶۲۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
رئیس دفتر آیت‌الله مهدوی‌کنی با بیان اینکه وضع عمومی آیت‌الله خوب است گفت: پروفسور سمیعی روند درمانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را تأیید کرد.
به گزارش پایگاه 598، ابراهیم انصاریان، رئیس دفتر آیت‌الله مهدوی‌کنی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه الحمدلله وضع عمومی آیت‌الله خوب است گفت: هنوز در خصوص ضایعه مغزی‌ای که به علت عدم خونرسانی و اکسیژن به مغز به وجود آمد، مقداری مشکل هست اما پزشکان در تلاشند که ان‌شاءالله این مشکل را نیز برطرف کنند.

رئیس دفتر آیت‌الله مهدوی کنی با اشاره به اینکه پروفسور سمیعی که در ایران به سر می‌برد به تشخیص تیم پزشکی، از آیت‌الله مهدوی‌کنی عیادت کرد گفت: در این دیدار، پروفسور ضمن تأیید امور پزشکی از ابتدای ورود آیت‌الله به بیمارستان، ادامه همین روند را نیز تأیید و توصیه کردند که روندی که تیم پزشکی در پیش گرفته درست بوده است و ادامه آن نیز درست خواهد بود.

انصاریان افزود: از ملت شریف ایران می خواهیم تا در شب تولد امام زمان (عج) که مقارن با شب جمعه شده است با توسل به حضرت ولی‌عصر (عج) برای شفای حضرت آیت الله دعا کنند تا ایشان با برگشت به شرایط عادی، خدمات دینی، اجتماعی، سیاسی و فقهی خود را ادامه دهند و همچنان برکت حضور ایشان برای انقلاب و کشور باقی بماند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها