کد خبر: ۲۲۹۷۰
زمان انتشار: ۱۰:۰۶     ۲۱ مهر ۱۳۹۰
متأسفانه بسياری از رسانه ها امروز از تحريک جنسی مردم و اشاعه سکس، نان می خورند و فکر می کنند هر قدر که مردم را بيشتر تحريک کنند جذاب تر می شوند و درآمد بيشتری خواهند داشت!
به گزارش وبلاگستان پایگاه 598، وبلاگ آوردگاه در جدیدترین مطلب خود نوشت:

«همسر»، «مال» و «مقام» همچنانکه می تواند بستری برای عبادت خدا و تبعيت از اوليای الهی باشد، از ابزارهای مهم شيطان برای فتنه گری و ايجاد انحراف در بشر در طول تاريخ نيز بوده است. مسئله شهوت جنسی در دوره جوانی، مال اندوزی و ثروت اندوزی در دوره ميانسالی و حب مقام و جاه در سنين بالاتر،  چه بسيار انسان هايي را گرفتار ساخته و از هستی ساقط کرده است و نگذاشته که نام خوبی از آنها به یادگار بماند.

با نگاهی گذرا به دنيای امروز می بينيم سبکی از از زندگی برای جوانان تبليغ می شود که مسئله شهوت جنسی به شکل پررنگ، غلط و انحرافی در آن، برجستگی دارد. رسانه ها را ببينيد! اينترنت، نشريات، سينما، شبکه های راديو و تلويزيونی و ماهواره ای، اسباب بازی ها، کالاهای جنسی مختلف و ... را ببينيد!

متأسفانه بسياری از رسانه ها امروز از تحريک جنسی مردم و اشاعه سکس، نان می خورند و فکر می کنند هر قدر که مردم را بيشتر تحريک کنند جذاب تر می شوند و درآمد بيشتری خواهند داشت! انتخاب برخی از افراد و بازيگران خوش فيزيک مرد و زن، و پروراندن زيبایی مختصر يا زياد آنها با فوت و فن ها و تکنولوژی های مختلف، زوم کردن ها، بزرگ و کوچک کردن تصاوير، نورپردازی، دکور، آرايش و ... برخی از اين تحریکات هستند.  اين افراد، آگاهانه يا ناآگاهانه، دلّالان جنسی یا بسترسازان «زناهای ذهنی و عينی» شده اند.

نوجوان، جوان و يا حتی ميانسالی که با اين تحريک، راهی برای ارضاء خود می جويد و در کوچه و خيابان به دنبال مورد مناسب می گردد و به خودآرايي و حرکات مناسب پناه می برد و خيال پردازی می کند و غرق در شرايط و اوهام غيرواقعی می شود، به بيماری های گوناگون روحی و روانی و بدتر از آن، به گناه آلوده می شود که بی شک، اين دلّالان در آن شريک جرمند.

هيچ انسان آزاده ای اگر متوجه پی آمدهای اعمال خود باشد نان خويش را در چنين طريق آلوده ای نمی جويد. بايد بدانيم که دست رازق متعال در ارتزاق بندگان باز است و احتياج به اين آلودگی ها نيست.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۵ - ۲۱ مهر ۱۳۹۰
۱۱
۱
خیلی کوتاه و بی سرو ته بود نتیجه گیری و راه حل ارائه نداده بود
پاسخ
مینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۷ - ۲۲ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
متاسفانه این موضوع روزبروز در جامعه در حال گسترش است و توجه به معنویات داره کمرنگ تر میشه. حتی در ازدواج هم شاهدیم که بیشتر به ظاهر شخص توجه میشه تا به خصوصیات اخلاقی .
پاسخ
rainy1370
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۳ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
خيلي بي سرو ته بود.من كه متوجه نشدم منظورش چيه؟كي ميدونه؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها