کد خبر: ۲۳۰۲۸۹
زمان انتشار: ۲۰:۴۱     ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
به گزارش 598، سایت بیلد نگاهی به جدیدترین شایعات بازار نقل و انتقالات بازیکنان انداخته است.

1. پیر امریک اوبامیانگ وینگر گابی دورتموند در مسیر جدایی از این تیم قرار دارد. اوبامیانگ تابستان گذشته از سنت اتین با انتقالی 13 میلیون یورویی به دورتموند منتقل شد. رسانه های انگلیسی از علاقه چلسی و نیوکاسل به این بازیکن گفته اند.

2. آنته ربیچ وینگر چپ تیم ملی کرواسی مورد توجه تیم های بوندس لیگایی شالکه و ولفسبورگ واقع شده است. همچنین ساوتهمپتون نیز علاقه مند به جذب این هافبک جوان فیورنتینا است.

3. بنا به ادعای رسانه های ترکیه ای پیوستن دروگبا به یوونتوس در حال نهایی شدن است. رسانه های ایتالیایی هم از اتمام مذاکرات گفته اند. دروگبا با قراردادی 2 ساله به یووه خواهد پیوست.

4. لیورپول پس از جذب امره جان از لورکوزن به دنبال جذب بازیکنی دیگر از بوندس لیگا است. روبرتو فیرمینو 22 ساله از هوفنهایم گزینه جدید راجرز است. هوفنهایم برای این هافبک هجومی 25 میلیون یورو می خواهد.

5. آدام لیاییچ هافبک جوان رم دو پیشنهاد از بروسیا دورتموند و فیورنتینا دریافت کرده است.

6. جیانلوکا دی ماتزیو کارشناس و ایجنت سرشناس ایتالیایی می گوید ولفسبورگ پیشنهادی 20 میلیون یورویی + 5 را برای آلوارو موراتا به رئال مادرید پیشنهاد داده است. یوونتوس هم خواهان جذب این مهاجم جوان است.

7. AS مدعی است که سانتی کازولا در مسیر پیوستن به اتلتیکو مادرید قرار دارد. گفته می شود توافقات دو طرف در ژانویه انجام شده است.

8. آندری یارمولنکو چندین بار در آستانه ترانسفر به تیم های لیگ جزیره قرار داشته است. به نظر می رسد اینبار باشگاه دیناموکیف به صورت جدی قصد واگذاری این وینگر 25 ساله را دارد. چلسی بیشترین شانس را برای جذب او دارد. قیمت یارمولنکو 15 میلیون یورو برآورد شده است.

9. تیم های لیورپول و بارسلونا علاقه مند به جذب دژان لاورن مدافع تیم ملی کرواسی و باشگاه ساوتهمپتون هستند.

10. منچستر یونایتد می خواهد توماس فرمالن مدافع بلژیکی آرسنال را جذب کند. قرارداد فرمالن تا تابستان 2015 اعتبار دارد و او هنوز قرارداد جدیدی امضاء نکرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها