کد خبر: ۲۳۰۴۰۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
پیشکسوت پرسپولیس گفت: «از ته دلم می‌خواهم کفشگری موفق باشد و بازیکن فیکس پرسپولیس شود.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، دهه 70 دهه ظهور مدافعان خاص در باشگاه پرسپولیس بود. مدافعانی که هم گل می‌زدند هم با تعصب خاصی در زمین بازی می‌کردند و البته به مدافعان جنجالی هم معروف بودند.

 

یکی از این مدافعان بهروز رهبری‌فرد بود که سال 73 از فتح به پرسپولیس آمد و سال‌های طولانی پیراهن سرخ پرسپولیس را بر تن کرد و مقطع کوتاهی هم برای پاس تهران به میدان رفت.

 

بهروز این روزها کم حرف می‌زند و وقتی هم حرف می‌زند حرف‌هایش می‌تواند باز هم مثل روزهای حضورش در مستطیل سبز تیتر یک روزنامه‌ها باشد.

 

فرصتی پیش آمد تا باز هم شنونده حرف‌های تازه این مدافع قدیمی باشیم. شما هم می‌توانید این مصاحبه را در ادامه بخوانید:

 

* آقا بهروز این روزها چکار می‌کنی؟!

- به خدا کار بدی نمی‌کنم!!

 

* می‌دانیم! منظورمان اینست که در فوتبال چه فعالیتی داری؟

- هیچی فقط نگاه می‌کنم!!

 

* خب حالا چی می‌بینی؟!

- اوضاع خوبی نمی‌بینم! فکر می‌کنید چرا هواداران دیگر از فوتبال استقبال نمی‌کنند و به ورزشگاه نمی‌روند؟! اینها هر روز دارند تبلیغات می‌کنند، برنامه می‌سازند و دارند جام جهانی را برای مردم تبدیل کنند به همه دنیا تا شاید مردم با فوتبال آشتی کنند اما خودشان هم می‌دانند نمی‌شود که نمی‌شود!

 

* خب چطوری می‌شود؟!

- باید دوباره ستاره‌سازی کنند. بروند یکی را مثل عابدزاده پیدا کنند، یکی مثل دایی، یکی مثل مهدوی‌کیا، یکی مثل باقری! ستاره‌سازی کنند. مردم می‌خواهند دوباره نمایش متفاوت ببینند. خب آنها نمایش متفاوت را دوست دارند.

 

* چرا دیگر نمی‌شود چنین ستاره‌هایی رو کرد؟!

- چون به تیم‌های پایه بها نمی‌دهند. همه دنبال اسم می‌گردند و حاضری خور هستند. در تیم‌های پایه مریبان منتظر بازیکنی هستند که پدر پولدار، دکتر یا مهندس داشته باشند و به کمک آنها زندگی خودشان را بسازند. الان همه زمین‌های خاکی را جمع کردند و همان تک و تنها زمین های باقی مانده هم کسی نیست که به آنها سر بزند و بازیکنان مستعد را پیدا کنند. مگر امثال عابدزاده و مهدوی کیا و ... از کجا آمدند. همه آنها از بچه‌های پایین شهر بودند که در زمین‌های خاکی بازی می‌کردند.

 

* خودت می‌گویی زمین خاکی دیگر نیست؟!

- خیلی چیزهای دیگر هم نیست. استعداد یابی از یاد همه رفته و یک بازیکن خوب که پیدا می‌شود جوری میلیاردی خرجش می‌کنند که طرف فوتبال از یادش می‌رود!

 

* نظرت راجع به این هیات مدیره جدید چیه؟

- فکر می‌کنم هیات مدیره خوبی برای پرسپولیس انتخاب شده. من هیات مدیره زمان رویانیان را اصلا قبول نداشتم اما این هیات مدیره را می‌شناسم. دکتر سلیمی همیشه یک شهردار نمونه بوده و مدیریت را خوب بلد است. مهندس مونسان هم در کیش مدیریت قوی داشته و استیلی و زادمهر هم از چهره های بی‌حاشیه و خوب این هیات مدیره هستند. امیدوارم این هیات مدیره ثبات داشته باشند و بتوانند برای پرسپولیس کار کنند.

 

* پس به این تیم امیدواری؟

- این تیم فصل قبل بهترین مهره‌ها را در اختیار داشت اما بعضی از آنها اصلا در حد و اندازه پرسپولیس نشان ندادند. متاسفانه پرسپولیس دنبال اسم‌ها می‌رود در حالیکه این اسم‌ها هستند که باید دنبال پرسپولیس بیایند. دلم نمی‌خواهد با حرف‌هایم برای تیم حاشیه درست کنم! اما این تیم برای موفقیت بازیکن عاشق می‌خواهد. با این نفرات می‌تواند قهرمان شود. بازیکنی که برای پرسپولیس قیمت می‌گذارد به درد نمی‌خورد!

 

* مصاحبه‌ای کردی در مورد کفشگری اما این بازیکن گفت آقا بهروز بزرگ ماست! البته او از حرف‌هایت ناراحت شده بود.

- بعضی‌ها فکر می‌کنند که ما از روی عمد می‌خواهیم بازیکنی را تخریب کنیم. اما به خدا اینطوری نیست. من از روی تعصبم به پرسپولیس گاهی حرف‌هایی می‌زنم اما دلم برای پرسپولیس می سوزد. من توقع دارم بازیکن قوی باشد. از اخراج های کفشگری ناراحت بودم! اما از ته دلم می‌خواهم کفشگری موفق باشد و بازیکن فیکس پرسپولیس شود. گاهی به نظرم می‌آید بازیکن متوجه نیست در چه تیمی بازی می‌کند. من هم واکنش نشان می‌دهم تا متوجه شوند پرسپولیس یک ملت است. کفشگری جزء بازیکنان خوب پرسپولیس است و عباس زاده هم یکی از مهره‌های موثر تیم در فصل پیش بود و روی نایب قهرمانی پرسپولیس نقش موثری ایفا کرد.

 

* بعضی وقت‌ها بی‌مهار مصاحبه می کنی!

- می‌دانم! من آدمی هستم که از روی تعصب حرف می‌زنم و به همین خاطر حرف‌هایم به بعضی‌ها بر می‌خورد. برای همین است که کمتر مصاحبه می‌کنم!

 

* برای هواداران پرسپولیس بگو چه سالی سرخپوش شدی؟

- آخر 72 از فتح به پرسپولیس آمدم. فتحی‌ها رضایت‌نامه نمی‌دادند من هم گفتم تا رضایت بدهید با پرسپولیس تمرین می‌کنم!

 

* چقدر دستمزد در ابتدای کار گرفتی؟!

- 800 هزار تومان از جیبم دادم رضایت نامه گرفتم! یادم هم نیست پرسپولیس پولی داد یا نه.

 

* آخرین حقوقی که گرفتی؟!

- 90 میلیون قراردادم بود 21 میلیون به من دادند و بقیه اش هم شد طلبم!

 

* استاد گل و شیرینی بردن بودی!!

- وقتی متعصب افراطی باشی همین می‌شود. یک دفعه مصاحبه تند می‌کردم و علی پروین حسابی شاکی می‌شد و من هم مجبور بودم با گل و شیرینی از دلش در بیاورم.

 

* و حرف آخر؟!

- عشق به پرسپولیس داشته باشید تا این تیم دوباره قهرمان شود. این حرف من را به گوش بازیکنان تیم برسانيد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها