کد خبر: ۲۳۰۹۶۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «می خواهم به تیم ملی‌ برگردم و امیدوارم یک فصل خوب را پشت سر بگذارم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرورزشی ، محمد نوری معتقد است که آنها در فصل جدید لیگ‌ برتر یک تیم فوق‌‌العاده خواهند داشت و مدعی جدی قهرمانی محسوب می‌شوند.

 

او ابتدا در مورد اردوی سرعین می‌گوید: «واقعاً برگزاری اردو در اردبیل فوق‌‌العاده است. در اینجا به دلیل ارتفاعات، بدن سخت اکسیژن می‌گیرد ولی وقتی در حالت طبیعی قرار می‌گیریم آن وقت بدن راحت‌تر اکسیژن می‌گیرد و شرایط بدنی بازیکنان بهتر می‌شود. من معتقدم اگر امکانات ورزشی سرعین مجهزتر شود دیگر نیازی به اردوهای خارجی نیست و تیم‌ها می‌توانند بدون اینکه زیاد هزینه کنند در اردبیل اردو بزنند. آب و هوای اینجا فوق‌‌العاده است و بهترین مکان برای فصل بدنسازی محسوب می‌شود.»

 

نوری در ادامه تأکید می‌کند: «نکته مهم دیگر به کیفیت موادغذایی اینجا مربوط می‌شود که فوق‌‌العاده است. ما همراه با محمد دایی آش دوغ خوردیم و باید بگویم که ‌آش دوغ‌های سرعین حرف ندارد!»

 

نوری در قسمت دیگری از حرف‌هایش در مورد پیش‌بینی خودش از وضعیت پرسپولیس در فصل جدید لیگ‌ برتر می‌گوید: «استخوان‌بندی تیم حفظ شده و سرمربی روی 90 درصد بچه‌ها شناخت دارد. چند بازیکن خوب هم جذب کردیم و احتمالاً چند بازیکن جدید هم به تیم اضافه خواهند شد. من معتقدم پرسپولیس یک تیم فوق‌‌العاده خواهد داشت و امیدوارم امسال جام قهرمانی لیگ‌ برتر و حذفی را بالای سر ببریم و در آسیا هم به مرحله حذفی صعود کنیم.»

 

کاپیتان سرخپوشان در مورد خودش هم حرف می‌زند: «هدف اصلی‌ام در این فصل این است که به پرسپولیس کمک کنم و سال خوبی داشته باشم. من می‌خواهم به تیم‌ملی‌ برگردم و امیدوارم یک فصل خوب را پشت‌سر بگذارم. امسال همه ما کار سختی داریم چون مدعیان قهرمانی زیاد هستند و فاصله تیم‌ها به یکدیگر نزدیک شده است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها