کد خبر: ۲۳۰۹۸۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تجربه موفق سال گذشته در حوزه تولید نوشت افزار اسلامی ایرانی منجر به راه اندازی «مجمع مراکز تولید و توزیع نوشت افزار اسلامی ایرانی» شد.

بی‌شک آینده‌ی ایران اسلامی در گرو رشد و بالندگی کودکان و نوجوانان این سرزمین که آینده سازان انقلاب اسلامی هستند، می باشد. از این رو تولید محصولاتی که مروج فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی باشند، از ضروریات این حوزه می‌باشد و یکی از مهمترین این محصولات، نوشت‌افزار دانش آموزان است. از همین رو گروهی از جوانان فعال و دغدغه‌مند جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی وارد این عرصه شدند و با راه اندازی برندهایی همچون «روشنا»، «ایام»، «قاصدک» و «رویش» در سال 1392 توانستند بخشی از کل بازار را با تیراژ بیش از 5 میلیون محصول نوشت‌افزار اسلامی ایرانی و با نوشت افزارهایی با طرح‌های اسلامی ایرانی پوشش دهند و همچنین در سطح کشور جریان سازی مناسبی صورت گیرد و موفقیت های چشمگیری با عنایت خداوند محقق گردد.

به همین منظور و در جهت ساماندهی مراکز تولید و توزیع، هم‌افزایی و افزایش ظرفیت‌ها، شناسایی و تلاش جهت رفع موانع قانونی توسعه فعالیت‌‌های این حوزه، شناسایی نقاط قوت و ضعف مراکز و تلاش در تقویت قوت‌ها و اصلاح ضعف ها و تلاش برای افزایش فعالین و همچنین افزایش کمی وکیفی تولیدات، همگی برندهای تولید کننده و توزیع کننده، اقدام به راه‌اندازی «مجمع مراکز تولید و توزیع نوشت‌افزار اسلامی ایرانی» با 16 عضو فعال در حوزه تولید و توزیع نوشت‌افزار اسلامی ایرانی، نموده‌اند تا با یک برنامه ریزی منسجم و حرکت مشترک برای سال جاری درصد نوشت افزار اسلامی ایرانی را به میزان قابل توجهی نسبت به سال گذشته افزایش دهند.

آیین افتتاحیه این مجمع با حضور خانواده‌های محترم شهدا، مسئولین و مدیران فرهنگی، فعالان صنف نوشت افزار، هنرمندان، جمعی از فعالین فرهنگی انقلاب اسلامی و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

زمان: دوشنبه 2 تیر ماه، ساعت 17

مکان: بهارستان، نرسیده به سرچشمه، انتهای کوچه شهید صیرفی پور، مجتمع فرهنگی سرچشمه، سالن همایش‌ها

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها