کد خبر: ۲۳۱۱۲
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۲۳ مهر ۱۳۹۰
قدياني در گفت‌وگو با «خبرگزاري دانشجو» تشريح كرد:
مسئول سازمان بسيج دانشجويي كمك به حضور حداكثري مردم، رصد؛ تبیین و آگاه سازی مردم نسبت به راهبردها، شاخصه ها و اقدامات جریان فتنه و انحرافی و مطالبه وحدت اصولگرايان در انتخاب خالص‌ترين افراد را سه استراتژي اين تشكل در انتخابات پیش رو دانست.

مهندس قدياني در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي «خبرگزاري دانشجو»، ضمن اشاره به نشست اعضاي شوراي بسيج دانشجويي با دكتر زارعي و دكتر دهقان، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي گفت: نمايندگان و شوراي بسيج در اين نشست ضمن واكاوي شرايط منتهي به انتخابات، به حضور سه جریان در انتخابات آتی مجلس پرداختند.


وي با بيان اينكه دشمنان انقلاب به دنبال نااميد كردن ملت بوده و از استراتژي تحريم استفاده مي كنند، افزود: يكي از گروه هايي كه در انتخابات آتي با آن روبرو هستيم، جريان فتنه است كه با شعار خاص خود اعلام وجود مي كند.


مسئول سازمان بسيج دانشجويي به بازي تحريم و عدم تحريم از سوي اين جريان اشاره و تصريح كرد: سابقه ذهني ملت ايران اين است كه در دوران فتنه اصحاب فتنه با دشمنان خارجي يكي شده است، بنابراين كسي كه اين مسير را انتخاب كرده، صلاحيت ورود به مجلس راندارد.


قدياني افزود: در اين فضا اگر كسي شرط گذاري كند از سوي ملت پذيرفتني نيست.


وي با اشاره به شعارهاي اين جريان گفت: اينها سعي دارند با طرح مسائلي همچون آزادي و نظارت بين المللي، خود را مثبت جلوه دهند؛ برخي از اين افراد كه در فتنه بسيار فعال بوده اند خود را در قالب برخي از شعارها به امام خميني (ره) و خط ايشان منتسب مي كنند تا خود را پيرو گفتمان امام معرفي نمايند.

 

مسئول سازمان بسيج دانشجويي تصريح كرد: اين در حالي است كه كساني كه موافق و مخالف مسير و گفتمان امام (ره) حركت كردند، مشهود هستند.


وي خاطرنشان كرد: آنها كه دل در گرو دشمنان خارج از كشور دارند، نمي توانند نسبت به سياست خارجي امام كه استكبارستيزي بود و دشمنان را طرد مي كرد، ادعايي داشته باشند.


قدياني ادامه داد: بسيجيان پرچمدار گفتمان امام هستند؛ به طوري كه امام بارها فرمودند، بر دست و بازوي بسيجيان بوسه مي زنم.


مسئول سازمان بسيج دانشجويي در ادامه جريان انحرافي را دومين جريان كه ملت در انتخابات آتي مجلس با آن روبرو خواهد بود، ناميد و افزود: با گذشت 33 سال از پيروزي انقلاب اسلامي، جرياني در درون نظام لانه كرده كه بايد با زيركي تمام و رصد، آن را به مردم معرفي كرد.


وي به طرح شعارهاي خاص از سوي اين جريان اشاره و تصريح كرد: اين جريان با طرح مباحثي چون ايراني گري، ايرانيان خارج از كشور و شعارهايي از اين دست سعي دارد مهره هايي را براي حضور در انتخابات مجلس معرفي كند، اما دانشجويان، بخصوص دانشجويان بسيجي، جامعه را نسبت به حضور آنها آگاه خواهد كرد.


قدياني اصولگرايان را جريان سوم انتخابات آتي دانست و گفت: جريان اصولگرايي كه اميدواريم در پناه حضرت ولي عصر (عج) و كساني كه دل در گرو ولايت دارند، دور هم جمع شوند، سوم جرياني هستند كه ملت در انتخابات آتي با آنها روبروست.

 

مسئول سازمان بسيج دانشجويي به تعريف اصولگرايي پرداخت و گفت: از نظر ما اصولگرايي علاوه بر هشت ويژگي اي كه مقام معظم رهبري به آن اشاره كردند، از ويژگي اصيلي به اسم ولايت نيز برخوردار است.


وي گفت: اصلي ترين اصول ما ولايت است، بنابراين دل در گرو ولايت داشتن به عنوان بالاترين شاخصه اصولگرايي افراد و جريان ها نسبت به ولايت فقيه است.


قدياني گفت: شاخصه هايي را كه به عنوان جريان دانشجويي به مردم معرفي مي كنيم، شاخصه ناب و خالص ولايتمداري است.


مسئول سازمان بسيج دانشجويي خاطرنشان كرد: استراتژي بسيج و نگاه آن اين است كه گروه هاي مختلف اصولگرايي از جمله جبهه پايداري، 8+7 يا هر مدل ديگري، حتما بايد اجماع داشته باشند و در چارچوب وحدت عمل كنند.

 

وي افزود: دنياي اسلام امروز به سمت بيداري اسلامي حركت مي كند، از اين رو دنياي غرب و كشورهاي اسلامي نياز دارند كه يك صداي واحد از انقلاب اسلامي به گوش برسد؛ يعني به دنبال يك وحدت و انسجام هستند.


قدياني با اشاره به حضور دو نفر از نمايندگان مجلس كه از دو طيف اصولگرايي بودند در جلسه اعضاي بسيج دانشجويي گفت: اين دو نماينده اعلام كردند كه تا به امروز در 80 درصد از مواضعشان با هم مشترك هستند، اما مطالبه جريان دانشجويي و بخصوص بسيج دانشجويي اين است كه هر چه زودتر در 20 درصد باقي مانده نيز به وحدت برسند.


مسئول سازمان بسيج دانشجويي خاطرنشان كرد: جنبش دانشجويي، وحدت و يكصدايي همراه با ناب بودن و عيار بالاي اصولگرايي را مطالبه كرده و آن را به عنوان يك استراتژي كلي مطرح مي كند.


وي تاكيد كرد: در فضاي منتهي به انتخابات با تمام متوليان در حوزه اصولگرايي ديدار خواهيم كرد تا يك فضاي وحدت آفرين از دل اصولگرايي ايجاد شده و در گرو آن نيازهاي تقنيني و اجرايي كشور در مجلس آتي برآورده شود.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها