کد خبر: ۲۳۲۳۳۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۰۳ تير ۱۳۹۳
اسطوره فوتبال هلند به انتقاد از سبک بازي اين تيم در جام جهاني 2014 برزيل پرداخت. او معتقد است که شاگردان فان خال بايد از سبک بازي آلماني‌ها پيروي کنند.

 

به گزارش پایگاه 598 ،تيم ملي فوتبال هلند در جام جهاني 2014 برزيل نمايش خوبي داشته است. اين تيم در ديدار نخست خود با نتيجه دور از انتظار 5 بر يک اسپانيا را از پيش رو برداشت. شاگردان فان خال در ديدار دوم خود هم با نتيجه سه بر دو از سد استراليا گذشتند و در ديدار سوم هم با دو گل تيم خوب شيلي را از پيش رو برداشتند.

هر چند هلند نمايش خوبي در جام جهاني داشته است با اين حال انتقاد از اين تيم به خاطر سبک بازي دفاعي زياد است. يکي از منتقدان سبک بازي هلند يوهان کرويف سرمربي سابق اين تيم است. او معتقد است که هلند بايد به سبک آلمان بازي کند.

کرويف گفت: وقتي به آناليز بازي‌هاي هلند مي پردازيم به دو نتيجه مي‌رسيم. نخست اينکه اين تيم با 9 امتياز به عنوان تيم نخست به دور بعد راه يافت و دوم اين که فوتبال هلند در شرايط خوبي به سر نمي‌برد. من با نهايت بي‌صبري در انتظار بازي با شيلي بودم. در حقيقت بايد بگويم که من سبک بازي آلمان را دوست دارم. اين تيم سبک بازي خاصي دارد. شاگردان يواخيم لوو وقتي به بحران مي افتند واکنش خوبي از خود نشان مي دهند و اين در ديدار برابر غنا اتفاق افتاد. بر اين باورم که بايد هلند هم از سبک بازي آلمان تقليد کند. الان ديگر بعد از پيروزي برابر شيلي وارد مرحله جديدي شده‌ايم و بايد با تمرکز بيشتري برابر حريفان ظاهر شويم. در مرحله گروهي ديگر فرصت اشتباه نداريم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها