کد خبر: ۲۳۲۳۷۱
زمان انتشار: ۲۱:۰۰     ۰۳ تير ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:سوال از سه وزیر در دستور کار امروز کمیسیون اقتصادی مجلس قرار داشت که یک نماینده از سوال خود انصراف داد و دو نماینده دیگر به وزیران مربوطه یک ماه مهلت دادند.

رحیم زارع در گفت و گو با ایرنا با اشاره به جلسه عصر امروز - یکشنبه - کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در این جلسه سه وزیر برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان دعوت شده بودند که یکی از سوال کنندگان از سوال خود انصراف داد و دو نماینده دیگر یک ماه مهلت دادند به سوالشان رسیدگی شود.

وی افزود: مقداد نجف نژاد نماینده مردم بابلسر در مجلس از سوال خود از وزیر جهاد کشاورزی انصراف داد و محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک و حلیمه عالی نماینده مردم زابل یک ماه به وزیران نفت و صنعت، معدن و تجارت مهلت دادند تا به سوالشان رسیدگی شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین گفت: در این جلسه رییس کانون بازنشستگان صنعت فولاد در مجلس حضور یافت و گفت: فقط حقوق خرداد ماه بازنشستگان این صنعت پرداخت نشده است. به گفته زارع ،رییس کانون بازنشستگان صنعت فولاد همچنین توضیحاتی درباره سهام شرکت های انتقالی بابت رد دیون و مسائل دیگر مطرح کردند.

وی اضافه کرد: بحث و بررسی درباره طرح حمایت ازتولید کنندگان و ارائه تسهیلات ارزی و ریالی به آنها از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود. نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد: کارگروه اقتصادی متشکل از وزارتخانه ها مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها