کد خبر: ۲۳۳۰۴۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۰۷ تير ۱۳۹۳
سرمربي تيم ملي اروگوئه تصميم فيفا را براي محروميت چهار ماهه مهاجم تيمش سختگيرانه توصيف کرد.

 

به گزارش پایگاه 598، اسکار تابارس در کنفرانس خبري پيش از بازي تيمش برابر کلمبيا در ورزشگاه ماراکانا در خصوص محروميت چهار ماهه لوئيز سوارز به خاطر گاز گرفتن شانه جورجو کيه‌ليني، مدافع تيم ملي ايتاليا در آخرين دور از بازي‌هاي مرحله گروهي جام جهاني 2014 اظهار داشت: به عنوان سرمربي تيم، به نظر من سوارز در اين ميان ميان قرباني شد. فيفا با مجازات سنگيني که براي سوارز در نظر گرفت خواست که او را درس عبرتي براي بقيه کند تا همه بدانند که خوب چيست و بد چيست.

تابارس افزود: ما با اصل مجازات موافقيم اما ادامه دادن اين روند خطرناک است. متأسفانه همه فراموش مي‌کنند کسي که قرباني مي‌شود هم حقوقي دارد. قبل و بعد اپيزود سوارز،‌ ما شاهد حوادثي بوديم که آنها را با معيارهاي کاملاً متفاوتي سنجيدند. اين حرف‌ها به معناي تلاش من براي توجيه عمل سوارز نيست، بلکه خودم عقيده دارم که او بايد تنبيه مي‌شد.

سرمربي تيم اروگوئه تصريح کرد: نمي‌توانم انکار کنم که ما منتظر حکم انضباطي سوارز بوديم اما مجازات او بسيار سختگيرانه بود. او مرتکب اشتباه شد، جرم که نکرد. تصميمي که فيفا براي مجازات سوارز گرفت مشخصاً تحت تأثير جوسازي رسانه‌هايي بود که به او حمله کردند. اشتباه سوارز تنها سوژه‌اي بود که خبرنگاران در کنفرانس‌هاي خبري مطرح مي‌کردند. نمي‌دانم مليت آنها چيست اما همگي انگليسي حرف مي‌زدند!

با محروميت سوارز، تيم ملي اروگوئه بايد بدون مهاجم ليورپول، 30 دقيقه بامداد فردا (يکشنبه) به مصاف کلمبيا برود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها