کد خبر: ۲۳۳۵۰
زمان انتشار: ۲۳:۴۳     ۲۴ مهر ۱۳۹۰
این هفته یک بار دیگر اخبار مربوط به آنجلینا جولی و برد پیت، از مشهور ترین زوج های هالیوود هریک به صورتی درمیان خبرهای بین المللی قرار گرفتند.
به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز به نقل از صدای آمریکا؛ این هفته یک بار دیگر اخبار مربوط به آنجلینا جولی و برد پیت، از مشهور ترین زوج های هالیوود هریک به صورتی درمیان خبرهای بین المللی قرار گرفتند.


آنجلینا جولی ضمن دیدار از کشور لیبی در بیانیه ای در رابطه با حضور خود در این کشور می گوید:«من به دلایل گوناگونی به لیبی آمده ام. برای دیدار از کشوری که از هر لحاظ در حال تغییر و تحول است. من با مقامات مختلف ملاقات خواهم داشت و درعین حال برای شنیدن اظهارات مردم کوچه و بازار به اینجا آمده ام ومی خواهم مردم لیبی بدانند که من از هر جهت با آن ها همگام هستم و این راهروی در مسیر بهبودی و بازسازی است که می تواند آینده کشور لیبی را تعیین کند.»

آنجلینا جولی ٣٦ ساله سفیر صلح و حسن نیت سازمان ملل متحد در رابطه با امور آوارگان است.

آنجلینا جولی که روز سه شنبه وارد لیبی شده است در چند روز گذشته از نقاط مختلف این کشور از جمله شهر « مصراته » دیدن کرده است.

جالب اینجا است که آمریکا، خود سناریوی حمله به کشورها را طراحی و اجرا و پشتیبانی کرده و پس از آن بازیگران معروف هالیوود را به کشور های جنگ زده فرستاده و چهره خود را در دنیا مظلوم و خواهان صلح نشان می دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها