کد خبر: ۲۳۳۶۰۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۱۰ تير ۱۳۹۳
سرمربي تيم ملي نوجوانان فوتبال ايران گفت: تا شروع رقابت‌هاي قهرماني نوجوانان آسيا در تايلند 5 اردو برگزار خواهيم کرد.

 

به گزارش پایگاه 598 ،مصطفي قنبرپور در مورد وضعيت تيم‌ملي نوجوانان گفت: شرايط بسيار خوب است. اردوي بعدي ما از 14 تير آغاز مي‌شود تا قبل از شروع رقابت‌هاي قهرماني آسيا 5 اردوي ديگر برگزار خواهيم کرد و در اين اردوها استراتژي خود را دنبال مي‌کنيم.

به نقل از فارس، وي افزود: 26 تير به بابلسر مي‌رويم و 6 روز آنجا هستيم. همچنين صحبت‌هايي شده تا قبل از شروع رقابت‌هاي قهرماني آسيا سفري به تايلند داشته باشيم تا با حضور در اين کشور بازيکنان از لحاظ آب و هوايي با شرايط تايلند ميزبان رقابت‌هاي قهرماني آسيا آشنا کنيم. شايد يک ماه زودتر از شروع بازي‌ها اردوي ما برگزار شود و اگر اين اتفاق بيفتد بازيکنان مي‌توانند خود را با شرايط کشور ميزبان وقف بدهند.

قنبرپور در مورد اينکه به چه دليلي سفر تيم‌ملي نوجوانان کشور قزاقستان لغو شد خاطرنشان کرد: با تمام تلاشي که صورت گرفت قزاقستاني‌ها حرفه‌اي عمل نکردند و در حالي که تا روز آخر تمام کارها را براي حضور در اين کشور انجام داده بوديم آنها گفتند نمي‌توانيم از تيم ايران پذيرايي کنيم. فدراسيون تلاش زيادي انجام داد و حتي با سفير و رئيس فدراسيون قزاقستان تماس برقرار شد اما آنها اعلام کردند نمي‌توانند از تيم ايران پذيرايي کنند.

سرمربي تيم‌ملي نوجوانان در مورد اينکه آيا از شرايط اين تيم رضايت دارد عنوان کرد: طي چند سالي که در تيم‌هاي پايه کار مي‌کنم چه موقعي که سرمربي نونهالان بودم و چه حالا که هدايت نوجوانان را برعهده دارم دنبال بالا بردن سطح فني بازيکنان هستم و هدفم اين است که بازيکنان را از لحاظ انضباطي به شرايط خوبي برسانم البته بازيکنان از وضعيت تيم‌ملي به خوبي باخبرند و مي‌دانند حاصل تلاش آنها در 2 ماه پيش رو نتيجه خواهد داد پس نبايد کوچکترين اشتباهي را انجام دهيم تا بتوانيم در رقابت‌هاي قهرماني آسيا نتيجه خوبي کسب کنيم.

وي در پايان گفت: از حضور بازيکنان مستعد و خوب در تيم‌ملي نوجوانان بسيار خوشحالم. مطمئن باشيد در آينده از اين نفرات بيشتر مي‌شنويد و بسياري از بازيکنان اين تيم در تيم‌ملي ايران در جام‌جهاني 2022 حضور خواهند داشت. همچنين جا دارد از مسئولان فدراسيون فوتبال هم تشکر کنم چرا که آنها در اين مدت براي موفقيت تيم تمام تلاش خود را کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها