کد خبر: ۲۳۴۲۱۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۱۴ تير ۱۳۹۳
سرمربي تيم ملي برزيل اعلام کرد ستاره خط حمله تيمش به بازي سلسائو و ژرمن‌ها در مرحله نيمه نهايي جام جهاني 2014 نخواهد رسيد.

 

به گزارش پایگاه 598 ، به دنبال پيروزي 2 بر يک تيم ملي برزيل مقابل کلمبيا در دومين ديدار از مرحله يک چهارم نهايي جام جهاني 2014، لوئيز فليپه اسکولاري اعلام کرد که مصدوميت نيمار شديدتر از آن چيزي است که به نظر مي‌رسيد و ستاره خط حمله بارسلونا بازي بعدي ميزبان جام جهاني را از دست خواهد داد.

نيمار در دقايق پاياني بازي با خطايي از سوي کاميلو سونيگا، مدافع کلمبيا نقش بر زمين شد و ميدان را ترک کرد. او بلافاصله به بيمارستان منتقل شد تا مشخص شود که وضعيتش چندان تعريفي ندارد.

اسکولاري هم در کنفرانس خبري پايان بازي اين موضوع را تأييد کرد. او با انتقاد از داور بازي به خاطر خودداري از نشان دادن کارت به سونيگا گفت: بازيکن کلمبيا به خاطر خطايي که روي نيمار انجام داد اخطار نگرفت اما تياگو سيلوا به خاطر سد کردن مسير حرکت دروازه‌بان حريف کارت زرد گرفت.

اسکولاري که در بازي بعدي کاپيتان تيمش را به دليل دو کارته شدن در اختيار نخواهد داشت، اعلام کرد که به احتمال فراوان نيمار هم مانند سيلوا بازي برابر آلمان را از دست مي‌دهد.

وي افزود: نيمار در بيمارستان است و درد فراواني در ناحيه قفسه سينه‌اش احساس مي‌کند. او با چشماني گريان زمين بازي را ترک کرد. آماده شدن او براي بازي برابر آلمان بسيار سخت است و بعيد به نظر مي‌رسد که بتواند در آن بازي حضور داشته باشد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها